Skravletråd :)

Trodde vi egentlig var det! Men er vist ikke det!!! Så må forklare han hvorfor vi skal jobbe for å få tak i leiligheten JEG vil ha :p
Mannfolk altså.. de forstår jo ingenting :p

Hehe...trengte vel den duppen da:p
Trøtt og svimmel kan man leve med...så lenge det ikke blir for ille da:)
Er du hjemme alene i kveld?

Gjorde nok det da ja :)
Skal ikke klage så mye på formen nei. Så lenge jeg ikke besvimer så skal det vel gå greit ;)

Ikke hjemme alene nei, men mannen har sett fotball i hele dag :o
Nå er han snill og lager mat til meg, så blir vel snart middag og film :)

Tja ikke funnet noe da mannen plutselig mente at vi måtte flytte til Arvika og ikke rundt! Og nekter å flytte i en by med katt og barn :-P men skal forhåpentligvis bestemme oss når mannen er ferdig med å se på fotball!!!

Får håpe han går med på utenfor da :)
Passer vel best utenfor byen med katt og barn ;)

Uff...is er skummelt!!:rolleyes:
Her er det +5 grader og skikkelig høstvær nå..:(
Skal ikke være høstvær nå da :-( skal være vinter nå og vil det ikke være vinter kan det gjerne bli sommer :-P

Wow, det er imponerende:oops:
Hvordan klarte han det?!?!

Mulig du har funnet ut nå :p

Svigermor jobber for KS transport, som kjører for gilde, og har derfor tilgsng til gilde butikken. Hun ringer når det er bra tilbud der:D

Håper jeg også har en liten til da :) Hvertfall i magen!!

Det håper virkelig jeg og :)

Tiden kommer til å gå fort, plutselig ligger du på føden og har ikke fått gjort halvparten av det du hadda planlagt hahaha :p

Ja, har vel lett for å bli slik.
Tenkte jeg skulle lage meg en plan på ting jeg skal gjøre og ha en timeplan :p siden jeg ikke skal jobbe, så satser jeg på at jeg får gjort noe ihvertfall:)

• Liker
Reactions: BMC
Det håper virkelig jeg og :)

Ja, har vel lett for å bli slik.
Tenkte jeg skulle lage meg en plan på ting jeg skal gjøre og ha en timeplan :p siden jeg ikke skal jobbe, så satser jeg på at jeg får gjort noe ihvertfall:)
Jeg kunne også trengt en timeplan :P

Godt nyttår damer ! Håper dere hadde en fin dag. starter det nye året med å være syk :( men kun 3 mnd igjen til termin ! Det går fort !

Gjorde nok det da ja :)
Skal ikke klage så mye på formen nei. Så lenge jeg ikke besvimer så skal det vel gå greit ;)

Ikke hjemme alene nei, men mannen har sett fotball i hele dag :o
Nå er han snill og lager mat til meg, så blir vel snart middag og film :)
Sett fotball er jo det samme som å være hjemme alene det da!:oops::p
Snill han er som varter deg opp! Hva lager han?:)

Godt nyttår damer ! Håper dere hadde en fin dag. starter det nye året med å være syk :( men kun 3 mnd igjen til termin ! Det går fort !
Godt nytt år :) God bedring!

Stille og rolig hjemme her:p
To syke barn, så da orker vi ikke stresse rundt;)
Forstår jeg godt :) Synes det var deilig å bare være hjemme og ha kosekveld med mannen i går.

Back
Topp