Mannfolk altså.. de forstår jo ingentingTrodde vi egentlig var det! Men er vist ikke det!!! Så må forklare han hvorfor vi skal jobbe for å få tak i leiligheten JEG vil ha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannfolk altså.. de forstår jo ingentingTrodde vi egentlig var det! Men er vist ikke det!!! Så må forklare han hvorfor vi skal jobbe for å få tak i leiligheten JEG vil ha![]()
Godt nytt år til deg ogsåGodt nytt år alle sammen![]()
Nå er du vel allerede i gang med å skravle?!Jeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?
Hehe...trengte vel den duppen da
Trøtt og svimmel kan man leve med...så lenge det ikke blir for ille da
Er du hjemme alene i kveld?
Det hadde jegGodt nytt år til deg også
Håper du hadde en fin kveld!
Tja ikke funnet noe da mannen plutselig mente at vi måtte flytte til Arvika og ikke rundt! Og nekter å flytte i en by med katt og barnmen skal forhåpentligvis bestemme oss når mannen er ferdig med å se på fotball!!!
Skal ikke være høstvær nå da :-( skal være vinter nå og vil det ikke være vinter kan det gjerne bli sommerUff...is er skummelt!!
Her er det +5 grader og skikkelig høstvær nå..![]()
Wow, det er imponerende
Hvordan klarte han det?!?!
Det er ihvertfall sikkert at de ikke forstår noen tingMannfolk altså.. de forstår jo ingenting![]()
Håper jeg også har en liten til daHvertfall i magen!!
Tiden kommer til å gå fort, plutselig ligger du på føden og har ikke fått gjort halvparten av det du hadda planlagt hahaha![]()
Gratulerer så mye med 12 uker!!Takk
Håper virkelig det, for de første 12 har virket som en evighethehe
Blir vel å telle ned til oul snart nå![]()
Gratulerer så mye med 12 uker!!
Synes det har gått sinnsykt fort, jeg![]()
Jeg kunne også trengt en timeplanDet håper virkelig jeg og
Ja, har vel lett for å bli slik.
Tenkte jeg skulle lage meg en plan på ting jeg skal gjøre og ha en timeplansiden jeg ikke skal jobbe, så satser jeg på at jeg får gjort noe ihvertfall
![]()
Haha...husk at det er du som er sjefen, Shadow!!Trodde vi egentlig var det! Men er vist ikke det!!! Så må forklare han hvorfor vi skal jobbe for å få tak i leiligheten JEG vil ha![]()
Sett fotball er jo det samme som å være hjemme alene det da!Gjorde nok det da ja
Skal ikke klage så mye på formen nei. Så lenge jeg ikke besvimer så skal det vel gå greit
Ikke hjemme alene nei, men mannen har sett fotball i hele dag
Nå er han snill og lager mat til meg, så blir vel snart middag og film![]()
Stille og rolig hjemme herDet hadde jegStille og rolig.
Hva gjorde du da?
Godt nytt årGodt nyttår damer ! Håper dere hadde en fin dag. starter det nye året med å være sykmen kun 3 mnd igjen til termin ! Det går fort !
EnigSkal ikke være høstvær nå da :-( skal være vinter nå og vil det ikke være vinter kan det gjerne bli sommer![]()
Forstår jeg godtStille og rolig hjemme her
To syke barn, så da orker vi ikke stresse rundt![]()