Skravletråd :)

Nei er virkelig ikke verdt det :-P
Men jeg har enda ikke lært det da mannen til tider er helt forferdelig treg og jeg orker ikke vente i dager for å få ordnet noen ting!!!

Skjønner den ja. Hehe
Og noen ting skulle helst vært gjort i går og ;) hihi

Vel grei nok feiring :-P bor sånn til for øyeblikket at alt blir litt på halv åtte! Utrolig irriterende :-P får ikke gjort så mye at blir nesten gal! Men snart flytting nå! :-D

Dere har funnet en ny leilighet altså? så bra :D
Når tar dere over?

Jeg har gått en laaaang tur, også har jeg kastet ut juletreet :) Hva har dere andre bedrevet dagen med?

Har fordelt masse kjøtt og lagt i fryseren samt ryddet litt på kjøkkenet. Nå står middagen i ovnen og det ene kjøleskapet til avtining:)

Ja bare vi blir enige i et sted å flytte nå så blir det bra ;-) skulle helst ha flyttet for lenge siden :p
Har dere ikke blitt enig enda? :P

Så bra det var vellykket :) tenkte på at jeg skulle ha dopet min litt og...fikk vondt av ham da han måtte stå på et rom for seg selv mens vi var inne :(
Så han gråt litt :(
Ellers gikk det veldig bra, men det blir slitsomt å være eneste edru av 10 stk.. :eek:

Tusen takk :D
Endelig var jeg der, så nå er det bare å telle ned til oul i Februar en gang♡
Kan godt forstå det er slitsomt ja :P Vi var edrue og koset oss hjemme :)

Gratulerer med 12 uker :D tiden går mye raskere etter man har passert de magiske 12, jeg lover ;)

Takk:)
Håper virkelig det, for de første 12 har virket som en evighet:o hehe
Blir vel å telle ned til oul snart nå:)

Takk:)
Håper virkelig det, for de første 12 har virket som en evighet:o hehe
Blir vel å telle ned til oul snart nå:)
Jeg syns i alle fall det gikk kjempefort, helt frem til 2-3 uker før termin, da stoppet det litt opp igjen :p

Gjør det, mem jeg duppet av...:confused:
Nå lurer jeg på hva jeg skal spise i kveld.

Formen er grei bortsett fra ekstra trøtt og litt svimmel :)
Hehe...trengte vel den duppen da:p
Trøtt og svimmel kan man leve med...så lenge det ikke blir for ille da:)
Er du hjemme alene i kveld?

Dere har funnet en ny leilighet altså? så bra :D
Når tar dere over?
Tja ikke funnet noe da mannen plutselig mente at vi måtte flytte til Arvika og ikke rundt! Og nekter å flytte i en by med katt og barn :-P men skal forhåpentligvis bestemme oss når mannen er ferdig med å se på fotball!!!

Jeg syns i alle fall det gikk kjempefort, helt frem til 2-3 uker før termin, da stoppet det litt opp igjen :p

Ja, det kan jeg se for meg. Bare går og venter på at babyen skal komme ut ;)
Gleder meg til å få gjort det litt baby vennlig i hus og hage, så skal nok få tiden til å gå.
Hagen min er på scratch og må bygges opp på nytt etter at vi drenerte i sommer/høst :)

Nei. Akkurat nå driver jeg og fordeler noe salarkjøtt og baconterninger. Mannen handlet mat til 20-30 middager her om dagen for under 400 kr :o
Blir noe skinkestek etterhvert :)
Wow, det er imponerende:oops:
Hvordan klarte han det?!?!

Absolutt :) mulig det blir med søstra mi, men enten julaften eller nyttårsaften skal jeg være hjemme ihvertfall:)
Håper jeg også har en liten til da :) Hvertfall i magen!!

Ja, det kan jeg se for meg. Bare går og venter på at babyen skal komme ut ;)
Gleder meg til å få gjort det litt baby vennlig i hus og hage, så skal nok få tiden til å gå.
Hagen min er på scratch og må bygges opp på nytt etter at vi drenerte i sommer/høst :)
Tiden kommer til å gå fort, plutselig ligger du på føden og har ikke fått gjort halvparten av det du hadda planlagt hahaha :p

Back
Topp