2014 oppfyllte hvertfall mitt ene ønske for året, godt er det.Satser på 2015blir likt der.Godt nyttår :-D
2015 blir garantert mye bedre enn 2014! :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2014 oppfyllte hvertfall mitt ene ønske for året, godt er det.Satser på 2015blir likt der.Godt nyttår :-D
Det håper jeg også!Godt nytt år kengu! Håper dette blir ditt år![]()
Mitt også egentlig og det var ønske om å bo skikkelig med mannen <32014 oppfyllte hvertfall mitt ene ønske for året, godt er det.Satser på 2015blir likt der.
Takk for detJa da er det best å holde seg hjemme.. Masse god bedring til lillegutten![]()
Ønsker meg større søppeldunk, jegSå deilig da
Hvordab vakt har du til uka da?
Når jeg får ryddet ordentlig er det nok en del som blit gjemt i søpla, men får aldri nok skapplass...haha
Godt nyttår folkens!
2015 skal bli et fantastisk år
Godt nytt år kengu! Håper dette blir ditt år![]()
Godt nyttår. Bare 11 timer til 2015 begynnerGodt nyttår :-D
Er jo endelDet er det,100.000 hørtes bare mye ut. Imponert jeg!
Måneden er jo ikke over???æsj manglet 40 innlegg på å ha 5000 innlegg denne mnd, nådde ikke målet mitt med andre ord.
Og mannen sitter vel å sikler regner jeg med?!God kveld/ natt alle sammen :-D
Jeg har fått meg en ny bestevenn ( mobilen ) og elsker den virkelig :-D kom endelig idag, tidligere enn det som var forventet også! :-D
11 timer igjenMåneden er jo ikke over???
Det håper jeg også!
Å ditt år![]()
Godt nyttår. Bare 11 timer til 2015 begynner![]()
Ikke lenge til det nå :-DGodt nyttår. Bare 11 timer til 2015 begynner![]()
Han prøver ihvertfallOg mannen sitter vel å sikler regner jeg med?!![]()
Kan lage mange innlegg på de timene11 timer igjenhehe
Haha...han får bare ligge unnaHan prøver ihvertfall![]()
Men igjen så vil han teste ut om den virkelig er vanntett![]()
Men trodde vi ikke skulle tenke på slike ting idag jegKan lage mange innlegg på de timene![]()
Ja de siste dagene har han sett etter brukt iPhone da på finn.no!!! Så vet hvor jeg skal i januar ihvertfallHaha...han får bare ligge unna
Teste på sin egen da vettu![]()
Jeg tenker overhode ikke på sånt idagMen trodde vi ikke skulle tenke på slike ting idag jegdu er jo på topp uansett
Så snill du er daJa de siste dagene har han sett etter brukt iPhone da på finn.no!!! Så vet hvor jeg skal i januar ihvertfallblir nok tur til Oslo og få tak i brukt mobil til han
![]()