Deilig å ikke ha planer ogsåIngen planer igrunn
Hørtes jo ut som en koselig kveldVi skal være hjemme og spise, så henger vi med nabofamilien på kvelden
Det viktigste er jo å være sammen med familienFamilie middag og kort kveld er planene her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å ikke ha planer ogsåIngen planer igrunn
Hørtes jo ut som en koselig kveldVi skal være hjemme og spise, så henger vi med nabofamilien på kvelden
Det viktigste er jo å være sammen med familienFamilie middag og kort kveld er planene her![]()
Mnd er ikke over enda da!æsj manglet 40 innlegg på å ha 5000 innlegg denne mnd, nådde ikke målet mitt med andre ord.
Nei men 40 innlegg i kveld går ikke uansettMnd er ikke over enda da!![]()
Joda bare å kjøre påNei men 40 innlegg i kveld går ikke uansettMen er greit det, var nesten 5000
![]()
kan skravle du da, så svarer jeg deg bareJoda bare å kjøre påskal hjelpe deg jeg
![]()
Heheh j bare synd jeg har lagt megkan skravle du da, så svarer jeg deg bare![]()
Det skal visst jeg også nå, tar med boka mi og kryper til sengsHeheh j bare synd jeg har lagt meg![]()
æsj manglet 40 innlegg på å ha 5000 innlegg denne mnd, nådde ikke målet mitt med andre ord.
FDåne, det er en dag igjen... Tenkte mnd var slutt i dag jeg. Får uansett ikke tid til å skravle så veldig mye i morgen, men 40 innlegg skal jeg vel klareI morgen da?
Hvilken bok leser du?Det skal visst jeg også nå, tar med boka mi og kryper til sengs
FDåne, det er en dag igjen... Tenkte mnd var slutt i dag jeg. Får uansett ikke tid til å skravle så veldig mye i morgen, men 40 innlegg skal jeg vel klare
Gratulerer med ny tlf,godt den endelig komGod kveld/ natt alle sammen :-D
Jeg har fått meg en ny bestevenn ( mobilen ) og elsker den virkelig :-D kom endelig idag, tidligere enn det som var forventet også! :-D
Svøm med dem som druknerHvilken bok leser du?
Takk :-DGratulerer med ny tlf,godt den endelig kom
God kveld/ natt alle sammen :-D
Jeg har fått meg en ny bestevenn ( mobilen ) og elsker den virkelig :-D kom endelig idag, tidligere enn det som var forventet også! :-D
Jobb til kl 12 - så rydde litt hjemme og slappe av før jeg drar til foreldrene mine på middag i 5tidenGod morgen![]()
Spennende planer for idag?