Skravletråd :)

God morgon :) Håpar alle får ein flott dag :) Spesielle planar for dagen?

De skal jeg undersøke :D
spørs om jeg får lurt mannen til å bli med en gang :p spørs hvor mye han har hørt om irland da :p for puber er vi ikke interessert i ihvertfall :p

Du får vise ham cliffs of moher på nettet :) det er mange fine plasser rundt omkring, bl.a langs kysten.

kan du få han til å lære opp mannen min? :p

nå har ikke vi vedfyring da, men jeg mener at inne skal det være så varmt at jeg kan gå i singlett uten å fryse! det forventer jeg nemlig i mitt eget hjem, han mener vi kan ta på mer klær selvom vi ikke betaler strøm selv :o

:o hadde nok vært sånn om vi ikke fikk gratis ved her...:confused:

Men enig med deg. Man skal ikke fryse i eget hjem ;)
Sender lity varmestøv over og håper det smitter mannen din :)

Er visst et par fester i kveld, men jeg lurer på om jeg skal bli hjemme alene :D

Du da?

God dag :)
idag er planene å få byttet en kjole og få timene til å gå ;)

:o hadde nok vært sånn om vi ikke fikk gratis ved her...:confused:

Men enig med deg. Man skal ikke fryse i eget hjem ;)
Sender lity varmestøv over og håper det smitter mannen din :)
He he takk ;) greit når man slipper å betale slike ting selv ;)

God dag damer :) nå har vi fått byttet en kjole snuppa fikk dobbelt av i samme str til en ny kjole og en bolero, hun var så utrolig fornøyd at hun ikke ville gi slipp på dem men ga de frivillig til damen bak kassen slik at hun kunne få de med hjem ;)

Det skal jeg gjøre ;) husker vi var ved kysten en dag og da kunne vi ha badet der :p

Husker du hva det het der da? :)
Dun laoghaire har stooor fin strand, men har aldri bader der da. Det blåser ofte litt for mye for meg. Hehe

He he takk ;) greit når man slipper å betale slike ting selv ;)

Det er veldig greit :)
Svigerfar hjal9 tom å stable :D hehe
Vi pleier å hjelpe til med kapping da, så da får vi ved i retur ♡

God morgen :) ingen spesielle planer i dag, se litt tv og få pleie av min søster :) enn du?
God dag :)
idag er planene å få byttet en kjole og få timene til å gå ;)
God dag.

Middag hos svigers i dag,blir 20 stk så det blir vel livat.
God formiddag. Har sovet helt til nå:D deilig :D det er ikke ofte jeg får sove så lenge:)

Her skal vi bort i kveld, kjører til der sambo er ifra. Blir til i morgen :)

absolutt helt enig :p
men følte meg utrolig hjemme der den uka da for absolutt ingen stirret på meg pga håret mitt og det var helt fantastisk ;)

Det er fantastisk sånn sett :)
Aldri følt meg mer hjemme enn der faktisk, og man kan snakke med omtrent hvem som helst.
Skulle nesten ønske jeg ikke hadde flyttet hjem hit igjen, for det var vel den beste tiden i mitt liv på mange måter :)

Hvorfor stirrer folk på håret ditt? :confused:

Det er veldig greit :)
Svigerfar hjal9 tom å stable :D hehe
Vi pleier å hjelpe til med kapping da, så da får vi ved i retur ♡
Vi måtte kjøpe ved selv for første gang i år, har alltid fått av pappa før, han synes det var så koselig, kappet ved, kjørte 50 mil til oss for ålevere, sov her noen netter så kjørte han 50 mil hjem.

Vi måtte kjøpe ved selv for første gang i år, har alltid fått av pappa før, han synes det var så koselig, kappet ved, kjørte 50 mil til oss for ålevere, sov her noen netter så kjørte han 50 mil hjem.

50 mil er et stykke. ingen andre som gidder altså? :o ;)

Er det dyrt med ved hos dere da?

Back
Topp