Likte det før jeg men nå drikker jeg ikke alkohol lengre i det hele tatt daJeg liker ikke øl jeg faktisk
savner det virkelig ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte det før jeg men nå drikker jeg ikke alkohol lengre i det hele tatt daJeg liker ikke øl jeg faktisk
En uke og mange år siden![]()
mener faktisk det het noe som ymca! var ihvertfall vandrehjem hvor første rommet vi fikk hadde glass vegger mot korridoren!!!
reiste med videregående skoleog fikk opplevd en del
var i sentrum og trengte ikke gå langt før nærmeste pub, når jeg tenker over det så gikk vi alltid så kan ikke ha hvert langt unna guinesse bryggeriet og div andre ting, var på omvisning der forresten og det lille man kunne prøve smake der var mer enn nok![]()
fant en god veldig lys øl da og stjal faktisk et øl glass på en pub fordi de hadde logoen til den ølen på men kastet det glasset i sommer![]()
Nei er ikke noe viktig for meg hellerLikte det før jeg men nå drikker jeg ikke alkohol lengre i det hele tatt da![]()
savner det virkelig ikke![]()
Ja det kan være greit at de er obs på detTror nok jeg kommer til å begynne med en dag i uka for å teste det ut. Veldig mye som ikke er nærkontakt ja, så sånn sett skal det ikke bli noe problem.
Instruktøren min vet at jeg er gravid, og over nyttår gjør det ikke noe om andre får vite heller.
Veldig oppskrytt og reiser ihvertfall ikke dit igjenCamden street da
Er en del puber i den gata ja. Var også der jeg pleide å ta dagligvare handelen da jeg bodde på skolen, siden det var noe av det nærmeste
Er ikke kjempelange avstander i byen der, og det er ikke like plagsomt å gå der som her syns jeg. Skjer litt mer på veien oghehe
Guinness bryggeriet syns jeg egentlig er litt oppskrytt, men man må jo innom der når man er der. Har vel vært der 4 ganger pga folk som har besøkt meg![]()
Mannen skulle ha alkoholfri øl her og orket ikke sitte ved den engang den stinket jo!Nei er ikke noe viktig for meg heller![]()
Hehehe, såpass jaMannen skulle ha alkoholfri øl her og orket ikke sitte ved den engang den stinket jo!![]()
fysj
Veldig oppskrytt og reiser ihvertfall ikke dit igjen![]()
Men er mange andre steder jeg kunne tenkt meg å hvert igjen da
Vi var der i mai og var utrolig herlig deroverraskende bra vær også
![]()
Takkgod bdring til de to syke barna.
Ja, takkKan få litt av oss, her er det mer enn nok![]()
Det skjønner jeg veldig godtJa er detGleder meg til vi finner noe annet
![]()
Men det er veldig godt da!Ush. Tørrfisk lukter ikke noe særlig![]()
Det gjør ikke jeg heller, takler det bare ikkeJeg liker ikke øl jeg faktisk
Men det er veldig godt da!
Nei det er ikke det heller synes jegMen det er veldig godt da!
Det har vi svært sjelden hatt heldigvis, kan faktisk ikke huske vi har hatt detTakk
Syke barn i jula er akkurat som det pleier å være![]()
Du altså, det er det. Pappa tørket selv , elsket å spise det. mannennektet å kysse meg hver gang jeg hadde spist det, skjønner ikke detDet kan jeg ikke tenke meg. Vofsen var visst ikke kjempebegeistret han heller![]()
Det skjønner jegDu altså, det er det. Pappa tørket selv , elsket å spise det. mannennektet å kysse meg hver gang jeg hadde spist det, skjønner ikke det
Men deg hører vi jo ikke på , du er bare rar...Nei det er ikke det heller synes jeg![]()
Whaaaat? :/ er jeg vel ikkeMen deg hører vi jo ikke på , du er bare rar...![]()