Skravletråd :)

En uke og mange år siden :p
mener faktisk det het noe som ymca! var ihvertfall vandrehjem hvor første rommet vi fikk hadde glass vegger mot korridoren!!!
reiste med videregående skole ;) og fikk opplevd en del :)
var i sentrum og trengte ikke gå langt før nærmeste pub, når jeg tenker over det så gikk vi alltid så kan ikke ha hvert langt unna guinesse bryggeriet og div andre ting, var på omvisning der forresten og det lille man kunne prøve smake der var mer enn nok :p
fant en god veldig lys øl da og stjal faktisk et øl glass på en pub fordi de hadde logoen til den ølen på men kastet det glasset i sommer :p

Camden street da ;)
Er en del puber i den gata ja. Var også der jeg pleide å ta dagligvare handelen da jeg bodde på skolen, siden det var noe av det nærmeste :)

Er ikke kjempelange avstander i byen der, og det er ikke like plagsomt å gå der som her syns jeg. Skjer litt mer på veien og ;) hehe

Guinness bryggeriet syns jeg egentlig er litt oppskrytt, men man må jo innom der når man er der. Har vel vært der 4 ganger pga folk som har besøkt meg :confused:

Tror nok jeg kommer til å begynne med en dag i uka for å teste det ut. Veldig mye som ikke er nærkontakt ja, så sånn sett skal det ikke bli noe problem.
Instruktøren min vet at jeg er gravid, og over nyttår gjør det ikke noe om andre får vite heller.
Ja det kan være greit at de er obs på det :)

Camden street da ;)
Er en del puber i den gata ja. Var også der jeg pleide å ta dagligvare handelen da jeg bodde på skolen, siden det var noe av det nærmeste :)

Er ikke kjempelange avstander i byen der, og det er ikke like plagsomt å gå der som her syns jeg. Skjer litt mer på veien og ;) hehe

Guinness bryggeriet syns jeg egentlig er litt oppskrytt, men man må jo innom der når man er der. Har vel vært der 4 ganger pga folk som har besøkt meg :confused:
Veldig oppskrytt og reiser ihvertfall ikke dit igjen :p
Men er mange andre steder jeg kunne tenkt meg å hvert igjen da :)
Vi var der i mai og var utrolig herlig der :D overraskende bra vær også :D

Veldig oppskrytt og reiser ihvertfall ikke dit igjen :p
Men er mange andre steder jeg kunne tenkt meg å hvert igjen da :)
Vi var der i mai og var utrolig herlig der :D overraskende bra vær også :D

Mai bruker vel ofte å være den beste mnd der :)
Utrolig mange fine plasser. Vil anbefale Galway og cliffs of moher om du skal tilbake til irland:)

Back
Topp