Skravletråd :)

Du altså, det er det. Pappa tørket selv , elsket å spise det. mannennektet å kysse meg hver gang jeg hadde spist det, skjønner ikke det

Skjønner ham veldig godt jeg ;) :p hehe

Det lukter jo kjempegodt :p
Neida jeg skal vel innrømme at det ikke lukter godt, men det smaker godt

Bra du kan innrømme det da;) men du må lære at det ikke smaker godt heller:p

Driver med i kveld da?

Det kommer jeg aldri til å lære, jeg elsker tørrfisk.

Chatter med venner, du da?

Da får du fortsette med det ;)

Jeg ser på film og henger rundt på bv :p

Jeg tror jeg skal ta med boka mi og krype til sengs.Tiden flyr visst på kveldene nå til dags.

Den gjør det, og deilig er det :)
Gleder meg til jeg kommer meg over til nyåret med en levende spire :D

Sov godt ;)

Nei nei nei, deilig er det ikke. Synes det er kjipt kveldene flyr jeg.

Kan være enig i den til vanlig, men ikke akkurat nå som jeg bare vil få større mage :p

Hehehe, såpass ja:p :o
alltid hvert sensitiv til alkohol lukt da, lukter conagc, vin, wiskey +++ på mils avstand føles det som, blir kvalm av den lukta :o
lagde gryte med rødvin på julaften og måtte lufte ut vin stanken, heldigvis var middagen uten den lukta og fantastisk god :p

Mai bruker vel ofte å være den beste mnd der :)
Utrolig mange fine plasser. Vil anbefale Galway og cliffs of moher om du skal tilbake til irland:)
De skal jeg undersøke :D
spørs om jeg får lurt mannen til å bli med en gang :p spørs hvor mye han har hørt om irland da :p for puber er vi ikke interessert i ihvertfall :p

Det skjønner jeg veldig godt;)
Krysser fingrer for dere over nyttår!
Krysser jeg også! la ut en annonse idag på en facebook gruppe om at vi desperat trenger ny leilighet så håper å få litt hjelp der ;)

Joda, men tror vi har litt for lett tilgang på ved. Mannen fyrer meg ut av huset, og jeg er egentlig frøsen :o
kan du få han til å lære opp mannen min? :p

nå har ikke vi vedfyring da, men jeg mener at inne skal det være så varmt at jeg kan gå i singlett uten å fryse! det forventer jeg nemlig i mitt eget hjem, han mener vi kan ta på mer klær selvom vi ikke betaler strøm selv :o

Back
Topp