Skravletråd :)

Takk for tips :)
Salt er godt, så da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for det jeg dynka egget mitt til frokost :D hihi

Bør vel kanskje ta det litt med ro på treninga. Det kan vel kanskje være en ting som kan gjøre ting litt vanskeligere ? ;)
Trenger virkelig ikke ha dårlig samvittighet for frokosten ;)

Spørs litt hvordan dere trener, er jo viktig å høre på kroppen nå også, ta ting i eget tempo.

Vi er hos svigers, men hjemme hos de ;) ja, er litt hytte å spille yatzy.

Ok. Sikkert koselig hjemme og da, om man ikke er lei ;) hihi
Hva er planen etterpå da?

Ihvertfall den dagen. Nok liv i dag vil jeg tro ;)

Mer enn nok puber å ta av kan man si :o hehe
Litt for enhver smak :)
he he ja og veldig varierende hvor mange som er i de forskjellige pubene også ;)
også forferdelig øl de har der :p

Ok. Sikkert koselig hjemme og da, om man ikke er lei ;) hihi
Hva er planen etterpå da?
Aner ikke, tar sikkert tidlig kveld i dag igjen :p minien skal vel tidlig opp igjen i morgen også.

Trenger virkelig ikke ha dårlig samvittighet for frokosten ;)

Spørs litt hvordan dere trener, er jo viktig å høre på kroppen nå også, ta ting i eget tempo.

Merker det nok på kroppen, så blir vel å kjenne på det :)
Har ikke klart å trene på noen uker, men tenkte jeg skulle komme igang i januar igjen. Må jo uansett unngå selve kontaktbiten av treninga, og ellers kan jeg nok bestemme litt selv sålenge de vet hvorfor :)

he he ja og veldig varierende hvor mange som er i de forskjellige pubene også ;)
også forferdelig øl de har der :p

De har jo øl for enhver smak da ;)
Syns guinessen er veldig god jeg da :)

Veldig forskjell på i alder på de forskjellige pubene og, men de fleste stedene i dublin sentrum er som regel fyllt opp. Hvor bodde du da du var der da? :)

Aner ikke, tar sikkert tidlig kveld i dag igjen :p minien skal vel tidlig opp igjen i morgen også.

Tidlig opp av en grunn, eller bare sånn for "moroskyld"? :p

Merker det nok på kroppen, så blir vel å kjenne på det :)
Har ikke klart å trene på noen uker, men tenkte jeg skulle komme igang i januar igjen. Må jo uansett unngå selve kontaktbiten av treninga, og ellers kan jeg nok bestemme litt selv sålenge de vet hvorfor :)
Ja viktig å unngå nærkontakt i tkd når man er gravid :) men heldigvis en del som er andre ting da :)
husk å ikke press kroppen for mye når du begynner igjen da :)

Nei liker ikke vin heller :o

Cider? Sprit? :p drikker igrunn veeeldig lite og sjelden

Veldig lite annet enn øl her i huset. Mannen er glad i wiskey, men mer enn et glass så sovner han :p

Godt med et par øl da:)

De har jo øl for enhver smak da ;)
Syns guinessen er veldig god jeg da :)

Veldig forskjell på i alder på de forskjellige pubene og, men de fleste stedene i dublin sentrum er som regel fyllt opp. Hvor bodde du da du var der da? :)
En uke og mange år siden :p
mener faktisk det het noe som ymca! var ihvertfall vandrehjem hvor første rommet vi fikk hadde glass vegger mot korridoren!!!
reiste med videregående skole ;) og fikk opplevd en del :)
var i sentrum og trengte ikke gå langt før nærmeste pub, når jeg tenker over det så gikk vi alltid så kan ikke ha hvert langt unna guinesse bryggeriet og div andre ting, var på omvisning der forresten og det lille man kunne prøve smake der var mer enn nok :p
fant en god veldig lys øl da og stjal faktisk et øl glass på en pub fordi de hadde logoen til den ølen på men kastet det glasset i sommer :p

Ja viktig å unngå nærkontakt i tkd når man er gravid :) men heldigvis en del som er andre ting da :)
husk å ikke press kroppen for mye når du begynner igjen da :)

Tror nok jeg kommer til å begynne med en dag i uka for å teste det ut. Veldig mye som ikke er nærkontakt ja, så sånn sett skal det ikke bli noe problem.
Instruktøren min vet at jeg er gravid, og over nyttår gjør det ikke noe om andre får vite heller.

Back
Topp