Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jo det gjør jegMå ikke skylde på meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo det gjør jegMå ikke skylde på meg![]()
Mannen også skylder på meg... "Du bare måtte ønske deg snø du!"..Jo det gjør jeg![]()
Hehe...noen ting må bare være forbeholdt julen, jaHe he ja men som vi ikke har så ofteviktig å lære alt ved det
jula er veldig spesiell der
![]()
Hehe...ja da er det kanskje greit å bytte ut litt luftDårlig inneklima, altså hvis du tenker på alle feil en leilighet kan ha så har sikkert denne detviktig å lufte godt ut ofte
![]()
Takk for detHer har det lavet ned i hele dag, nonstop! Var en liten tur ute med mini, men han var ikke såååå fan av snø i ansiktetgod bedring til småtrollene
![]()
Ja der ser duMannen også skylder på meg... "Du bare måtte ønske deg snø du!"..![]()
Hva driver folk med i dag da? Her holder vi på å snø inne![]()
god bdring til de to syke barna.Her er det ikke et snøfnugg i siktekaldt men tørt..
Vi er bare inne pga to febersyke småtroll...![]()
Kan få litt av oss, her er det mer enn nokTakk for det
Jeg har sååå lyst til å vise minstemann snø, for han husker sikkert ikke noe fra i fjor...men den dukker vel opp her også etterhvert
![]()
Så koseligFamilietid på ettermiddagen/ kvelden, vi har spilt forskjellige brettspill.
yatzy er gøy det , men kan bli litt lei.Så koseligher har det kun vært yatzy i dag igjen
![]()
Jeg er litt lei yatzyyatzy er gøy det , men kan bli litt lei.
Her har det vært Ali baba og gruble
Nå spiller gutta airhockey...
Vi spilte yatzoo i hele sommer omtrent, må innrømme at jeg var lei...Jeg er litt lei yatzy
Gruble har jeg liggende i baggen, kanskje lete det frem senere![]()
Ja, julegaver må vel testes i romjulaVi spilte yatzoo i hele sommer omtrent, må innrømme at jeg var lei...
Gruble og ali baba fikk kengubarnet til jul, så da måtte vi teste det ut.
Må det helt klart ja, men frem til i dag var det airhockey, flipperspill og ishockey som måtte spillesJa, julegaver må vel testes i romjulagleder meg til lille her blir stor nok til slikt
![]()
Hehe, er vel mer interessant det jaMå det helt klart ja, men frem til i dag var det airhockey, flipperspill og ishockey som måtte spilles![]()
Her er og mer enn nokKan få litt av oss, her er det mer enn nok![]()
Det stopper jo ikkeHer er og mer enn nok![]()
Oi er det mulig?trodde de alltid var oppe jeg!
![]()