Skravletråd :)

De vil helst ikke gjøre noe om man har høyt heller. De passer bare på bedre ;) men finnes masse mat du kan spise for å prøve å få det opp. Å ta forhånds regler på det å reise seg osv...

Kommer vel litt an på hvor høyt det er og sikkert. Men søstra mi fikk beskjed om at hun måtte ta medisiner og hun har BT på 146/92
Det var også for høyt til at det ikke var arvelig fikk hun beskjed om...

Har ikke tenkt å ringe lege pga det. De sjekker det jo hver gang jeg er der. Bare litt gøy å sjekke selv innimellom egentlig, så har jeg ihvertfall forklaring på svimmelheten osv. :)

Hva kan spises for å få opp da, bortsett fra lakris? ;)

Kommer vel litt an på hvor høyt det er og sikkert. Men søstra mi fikk beskjed om at hun måtte ta medisiner og hun har BT på 146/92

Har ikke tenkt å ringe lege pga det. De sjekker det jo hver gang jeg er der. Bare litt gøy å sjekke selv innimellom egentlig, så har jeg ihvertfall forklaring på svimmelheten osv. :)

Jeg har høyrer bt enn det det nå ;) men med nøye oppfølging går det bra... Kommer ikke på deg i farten jeg? Men om du googler eller spør legen får du nok høre :) men viktig med masse drikke og mat.

Jeg har høyrer bt enn det det nå ;) men med nøye oppfølging går det bra... Kommer ikke på deg i farten jeg? Men om du googler eller spør legen får du nok høre :) men viktig med masse drikke og mat.

Får sjekke ut litt og skrive ned :)
Det går vel som regel bra så lenge man passer på ja. Har vel en del å si på hva man putter i seg når det er høyt og.

Det gjorde du nok:p snuppa må jo få smake også?!
Sjokoladepudding er snadder!
Å hun har fått for resten av året frykter jeg :p ha ha!
Blir litt på mandag da!

Bortsett ifra lakris er det å salte maten litt ekstra ;) også viktig å gå litt :) men hver forsiktig med ting som kan utløse blodtrykksfall, ingen vil at du skal gå i bakken ;)

måtte spørre mannen men han kunne ikke huske noe mer han ble fortalt på skolen ihvertfall.

Hva driver folk med i dag da? Her holder vi på å snø inne :o

Her er det ikke et snøfnugg i sikte:rolleyes: kaldt men tørt..
Vi er bare inne pga to febersyke småtroll...:)
Her har det lavet ned i hele dag, nonstop! Var en liten tur ute med mini, men han var ikke såååå fan av snø i ansiktet :p god bedring til småtrollene :)

Back
Topp