Jepp, kvelden feires hjemmeGrei nok vakt det da
Skal dere være hjemme på kvelden eller?
Hvor skal dere være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, kvelden feires hjemmeGrei nok vakt det da
Skal dere være hjemme på kvelden eller?
God dagGod dag alle sammen
baking står på programmet her i dag, masse baking i grunn..Er vel bare å sette i gang.
Har måtta gå glipp av julestjernen noen år, men askepott tror jeg at jeg har sett hvert år (unntatt det ene året jeg var utvekslingsstudent i frankrike, men den jula telles ikke medAskepott må på. Også ser jeg alltid reisen til julestjernen og disneys jul
Har aldri hatt besøk på julaften, så jar kunnet gjøre som jeg vil![]()
Jepp, kvelden feires hjemmemed mamma og min bror og hans familie..
Hvor skal dere være?
Har måtta gå glipp av julestjernen noen år, men askepott tror jeg at jeg har sett hvert år (unntatt det ene året jeg var utvekslingsstudent i frankrike, men den jula telles ikke meddet var ikke ordentlig jul for meg!).
Såpass jaGikk vel glipp av et år jeg og. Bodde i Irland og måtte jobbe lille julaften. Tok fly hjem på julaften![]()
Såpass jarakk hjem til julemiddag og pakkeåpning?
![]()
Hva jobbet du med der da?Det gjorde jeg, og det var det aller viktigste
Hadde en liten feiring på lille julaften mange kollegaer der da, siden mange av de ikke fikk reist hjem![]()
Hva jobbet du med der da?![]()
Hehe, nei, øl må man haJobbet på IBM med kundeservice på tlf. Min kunde var Ringnes og Carlsberg. Jobbet med en del dansker, og noen måtte alltid jobbe pga hovedbryggeriet i Danmark. Det blir ikke stengt![]()
Hehe, nei, øl må man hagrei jobb eller?
Så kjedelig daJa ikke sant? Haha
Helt grei ja, men litt kjedelig å sitte på tlf hele dagenhehe
Jeg studerte i 2 år først på interiørarkitektur, og fikk jobb som juniordesigner etter skoleslutt. Dette var i 2008, og med finanskrisa som tok Irland ganske hardt så varte det dessverre ikke mer enn 3 mnd
Derfor ble det IBM istedethehe
Så kjedelig davar du lenge i Irland? Kunne tenkt meg å reise på ferie dit en gang.
Jeg var i Biarritz, surfeferieparadis nesten på grensa til spania, i biscayabuktaBodde der fra 2006-2009
Hadde nok blitt lenger om ikke mamma hadde blitt syk, men pleier å ta meg en tur tilbake i året
Veldig trivelige mennesker der, og Dublin er en sjarmerende og flott by.
Hvor i Frankrike var det du var da?
Jeg var i Biarritz, surfeferieparadis nesten på grensa til spania, i biscayabuktaveldig fin plass
husker jeg gikk på stranden 1. juledag i 18 grader hahaha
![]()
Eide ikke julefølelse, jeg er vant til jul i nord-norgeBlir ikke helt den samme julefølelsen da vil jeg trohehe
Nesten så du kunne bade da jo![]()
Så kjedelig davar du lenge i Irland? Kunne tenkt meg å reise på ferie dit en gang.
Eide ikke julefølelse, jeg er vant til jul i nord-norgevar litt forskjell
hadde sykt hjemlengsel også, syns hele jula var fæl. Ikke var maten god heller
![]()
Ja man kødder ikke med askepottSamme her, ser den om den står på, men MÅ ikke se den. Askepott derimot... Man kødder ikke med askepotthar til og med fiksa så jeg har fått sett den på jobb de årene jeg har jobbet dagvakt
![]()
Reisen til julestjernen kan jeg se inn i mellom, men den er ikke must sånn som askepottAskepott må på. Også ser jeg alltid reisen til julestjernen og disneys jul
Har aldri hatt besøk på julaften, så jar kunnet gjøre som jeg vil![]()