Skravletråd :)

Askepott må på. Også ser jeg alltid reisen til julestjernen og disneys jul :)
Har aldri hatt besøk på julaften, så jar kunnet gjøre som jeg vil :D
Har måtta gå glipp av julestjernen noen år, men askepott tror jeg at jeg har sett hvert år (unntatt det ene året jeg var utvekslingsstudent i frankrike, men den jula telles ikke med :p det var ikke ordentlig jul for meg!).

Jepp, kvelden feires hjemme:D med mamma og min bror og hans familie..
Hvor skal dere være?

Vi skal til svigerinna mi i år :)
Jeg skal lage riskrem, men det er det. Og middagen blir ikke servert før 1930 :o

Har måtta gå glipp av julestjernen noen år, men askepott tror jeg at jeg har sett hvert år (unntatt det ene året jeg var utvekslingsstudent i frankrike, men den jula telles ikke med :p det var ikke ordentlig jul for meg!).

Gikk vel glipp av et år jeg og. Bodde i Irland og måtte jobbe lille julaften. Tok fly hjem på julaften ;)

Gikk vel glipp av et år jeg og. Bodde i Irland og måtte jobbe lille julaften. Tok fly hjem på julaften ;)
Såpass ja :o rakk hjem til julemiddag og pakkeåpning? :)

Såpass ja :o rakk hjem til julemiddag og pakkeåpning? :)

Det gjorde jeg, og det var det aller viktigste :D

Hadde en liten feiring på lille julaften mange kollegaer der da, siden mange av de ikke fikk reist hjem :)

Det gjorde jeg, og det var det aller viktigste :D

Hadde en liten feiring på lille julaften mange kollegaer der da, siden mange av de ikke fikk reist hjem :)
Hva jobbet du med der da? :)

Hva jobbet du med der da? :)

Jobbet på IBM med kundeservice på tlf. Min kunde var Ringnes og Carlsberg. Jobbet med en del dansker, og noen måtte alltid jobbe pga hovedbryggeriet i Danmark. Det blir ikke stengt ;)

Jobbet på IBM med kundeservice på tlf. Min kunde var Ringnes og Carlsberg. Jobbet med en del dansker, og noen måtte alltid jobbe pga hovedbryggeriet i Danmark. Det blir ikke stengt ;)
Hehe, nei, øl må man ha :p grei jobb eller?

Hehe, nei, øl må man ha :p grei jobb eller?

Ja ikke sant? Haha

Helt grei ja, men litt kjedelig å sitte på tlf hele dagen :p hehe

Jeg studerte i 2 år først på interiørarkitektur, og fikk jobb som juniordesigner etter skoleslutt. Dette var i 2008, og med finanskrisa som tok Irland ganske hardt så varte det dessverre ikke mer enn 3 mnd:(

Derfor ble det IBM istedet :p hehe

Ja ikke sant? Haha

Helt grei ja, men litt kjedelig å sitte på tlf hele dagen :p hehe

Jeg studerte i 2 år først på interiørarkitektur, og fikk jobb som juniordesigner etter skoleslutt. Dette var i 2008, og med finanskrisa som tok Irland ganske hardt så varte det dessverre ikke mer enn 3 mnd:(

Derfor ble det IBM istedet :p hehe
Så kjedelig da :( var du lenge i Irland? Kunne tenkt meg å reise på ferie dit en gang.

Så kjedelig da :( var du lenge i Irland? Kunne tenkt meg å reise på ferie dit en gang.

Bodde der fra 2006-2009 :)
Hadde nok blitt lenger om ikke mamma hadde blitt syk, men pleier å ta meg en tur tilbake i året:)

Veldig trivelige mennesker der, og Dublin er en sjarmerende og flott by.

Hvor i Frankrike var det du var da?

Bodde der fra 2006-2009 :)
Hadde nok blitt lenger om ikke mamma hadde blitt syk, men pleier å ta meg en tur tilbake i året:)

Veldig trivelige mennesker der, og Dublin er en sjarmerende og flott by.

Hvor i Frankrike var det du var da?
Jeg var i Biarritz, surfeferieparadis nesten på grensa til spania, i biscayabukta :) veldig fin plass :D husker jeg gikk på stranden 1. juledag i 18 grader hahaha :p

Jeg var i Biarritz, surfeferieparadis nesten på grensa til spania, i biscayabukta :) veldig fin plass :D husker jeg gikk på stranden 1. juledag i 18 grader hahaha :p

Blir ikke helt den samme julefølelsen da vil jeg tro ;) hehe

Nesten så du kunne bade da jo:p

Blir ikke helt den samme julefølelsen da vil jeg tro ;) hehe

Nesten så du kunne bade da jo:p
Eide ikke julefølelse, jeg er vant til jul i nord-norge :p var litt forskjell ;) hadde sykt hjemlengsel også, syns hele jula var fæl. Ikke var maten god heller :p

Eide ikke julefølelse, jeg er vant til jul i nord-norge :p var litt forskjell ;) hadde sykt hjemlengsel også, syns hele jula var fæl. Ikke var maten god heller :p

Hvordan feiret de der da?
Og hva slags mat fikk du?

Back
Topp