Skravletråd :)

Skjønner jeg egentlig godt ;) har ikke gjort noe, ligget på sofaen eller spydd. Enn du?

Misunner deg ikke den kvalmen. Trodde du skulle dele med meg jeg???

Har vasket gulv, som ser like ille ut igjen etter at treet ble dratt inn :p
Rydda i garderobeskapet og fått pakket inn noen gaver :)

Det blir nok koselig. Er det langt unna da? Blir dere mange eller?
Bare 18min unna :) Det blir meg, mamma og lillesøss fra morgenen av. Jeg drar dit i 08tiden. Mannen er ferdig på jobb klokken 12 og kommer da. Pappa jobber helt til 20.00 :)

Bare 18min unna :) Det blir meg, mamma og lillesøss fra morgenen av. Jeg drar dit i 08tiden. Mannen er ferdig på jobb klokken 12 og kommer da. Pappa jobber helt til 20.00 :)

Tidlig på'n da ;)
Blir det litt juletv osv med lillesøs da eller?

Venter dere på pappan din med å spise da? Har selv en som skal jobbe til 19 i morgen, så mat blir 1930-2000.
Også bruker de maaange timer på å åpne gaver, så ser for meg at jeg ikke rekker alle før jeg sovner:o

Tidlig på'n da ;)

Venter dere på pappan din med å spise da? Har selv en som skal jobbe til 19 i morgen, så mat blir 1930-2000.
Også bruker de maaange timer på å åpne gaver, så ser for meg at jeg ikke rekker alle før jeg sovner:o

Tidlig på'n da ;)

Også bruker de maaange timer på å åpne gaver, så ser for meg at jeg ikke rekker alle før jeg sovner:eek:
Det blir det så klart :) Hun har gledet seg i ukesvis til jeg skal komme :P
Pappa får mat på jobb, så vi spiser til vanlig tid klokken 5, men venter med pakkene til han kommer :)

Det blir det så klart :) Hun har gledet seg i ukesvis til jeg skal komme :P
Pappa får mat på jobb, så vi spiser til vanlig tid klokken 5, men venter med pakkene til han kommer :)

Ok:)

Hva ser dere da?
Klassikerene? ;)

Ok:)

Hva ser dere da?
Klassikerene? ;)
Vi MÅ se Mikkes jul :) Askepott er også viktig, men mulig vi tar opp og ser mer når det passer. Skal hjelpe mamma mest mulig med mat og alt annet slik at vi heller alle kan se på når det passer oss :)

Vi MÅ se Mikkes jul :) Askepott er også viktig, men mulig vi tar opp og ser mer når det passer. Skal hjelpe mamma mest mulig med mat og alt annet slik at vi heller alle kan se på når det passer oss :)

Høres ut som en lur plan ;)
Koseligere å se sammen med alle og

Høres ut som en lur plan ;)
Koseligere å se sammen med alle og
Det er det absolutt. Og vet mamma setter pris på den hjelpen hun kan få. Både hun og pappe er ganske utslitt. De har begge forskjellige sykdommer, og søsteren min som har autisme krever ganske mye :)

Det er det absolutt. Og vet mamma setter pris på den hjelpen hun kan få. Både hun og pappe er ganske utslitt. De har begge forskjellige sykdommer, og søsteren min som har autisme krever ganske mye :)

Greit med den ekstra hjelpen da ja:)

Sovnet plutselig i går igjen jeg...:p

Er på plass på jobb!:)
Var tungt å stå opp:(

Men heldigvis kun til kl 12:)
Etter dette skal jeg ikke på jobb før den 30:)

Men jeg finner ikke topplisten?

Deilig at det ikke blir så lang dag da:) og ekstra deilig med noen dager fri;)

Hm...topplisten ligger på samme plass den:confused: var nettopp inne og titta

Deilig at det ikke blir så lang dag da:) og ekstra deilig med noen dager fri;)

Hm...topplisten ligger på samme plass den:confused: var nettopp inne og titta
Lenken er borte i posten for meg.
Går inn på den posten fra tamara og klikker på lenken vanligvis. Men lenken er borte :p (app)

Hadde skulle vært her til kl 16 om jeg ikje hadde vært sykmeldt 40% :o

Back
Topp