Lykke tilÆæææææ!!! I dag skjer det!!!!nå sitter vi klare til å dra.
Tenk at nå har endelig dagen kommet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilÆæææææ!!! I dag skjer det!!!!nå sitter vi klare til å dra.
Nå er alt klart og julen kan bare komme jaFlink du også
Alt klart til jul nå da eller?![]()
Vi har vært og sett på nye huset til svoger og svigerinne + levert gaver litt rundtomkring og storhandlet..God dag damerUvant å ikke ha noen varsler fra skravleforumet, men det blir vel mer slik fremover
Hva har dere gjort på i dag? Nå nærmer julen seg
![]()
Deilig detKoset meg med is i kveldmmmm
Det hørtes godt utKoset meg med is i kveldmmmm
Deilig dethvilken is?
Det var premiumisen, de sorte boksene. Den grønne (nugat og nøtter) og den gule (apelsin og sjokolade)Det hørtes godt ut
Jeg varmer meg på en kopp kakao nå.
De isene er gooooodeDet var premiumisen, de sorte boksene. Den grønne (nugat og nøtter) og den gule (apelsin og sjokolade)
Var veldig godt![]()
Det synes jeg ja! Nam namDe isene er gooooode![]()
ikke smakt den grønne, må kanskje testes ut
![]()
Syns den med vanilje fra madagascar er så god. Med slik salt lakrissaus oppåDet synes jeg ja! Nam nam
Den anbefales![]()
Den har jeg ikke hørt om eller settSyns den med vanilje fra madagascar er så god. Med slik salt lakrissaus oppå![]()
Isen eller lakrissausen? Begge fås kjøpt på dagligvarebutikkenDen har jeg ikke hørt om eller setthvor selges den?
Min ble helt full...Mathandling på deg og? Ble nesten full handlevogn på meg![]()
Begge deler igrunn. Madagascar merket var det isen? Ikke hørt om det merkeIsen eller lakrissausen? Begge fås kjøpt på dagligvarebutikkensausen står sammen med de andre toppingene, skokoladesaus, karamell osv
![]()
Veldig viktigMin ble helt full...og enda må jeg handle mer i morgen
Kjøleskapet er snart fullt, men viktig å kose seg med god mat i jula![]()
Nei, det er de svarte boksene med is, der er en som heter vanilje fra madagascar.. Er vel den blå. Veldig god i alle fallBegge deler igrunn. Madagascar merket var det isen? Ikke hørt om det merke
Og laktissaus var og helt nytt for meg. Må testes ut![]()
Aaaah. Treig jegNei, det er de svarte boksene med is, der er en som heter vanilje fra madagascar.. Er vel den blå. Veldig god i alle fall![]()
Skal du begynne å lage det så sent?Jeg må lage julemanner nå, kjenner jeg har skikkelig litelyst til det i grunn.
Men jeg har lovt kengubarnet det, så da må jeg vel bare.