Skravletråd :)

Men før jeg ble obs på konkurransene leste jeg mye mer. Fulgte med. det motiverte jo til å involvere seg og bli kjent med de andre:)
Håper da VIRKELIG DET! Er bare 10 uker igjen nå :o

Ja, ikke sant. Er jo ikke noe gøy å bare lese heller da, og som du sier så blir man jo motivert til å involvere seg :)

10 uker går fort!!! :o
Håper virkelig for din del at han skjønner det når lille er i armene deres♡

Ja, ikke sant. Er jo ikke noe gøy å bare lese heller da, og som du sier så blir man jo motivert til å involvere seg :)

10 uker går fort!!! :o
Håper virkelig for din del at han skjønner det når lille er i armene deres♡
Ja, håper han skjønner det!:) håper og lille ikke kommer før tiden slik at han faktisk er hjemme

Det er det. Jeg og flere la vel inn et forslag på å fjerne topp konkurransene og evnt bare ha topp100. Hvis ikke så må de fjerne skravletrådene tror jeg; for skravling er ofte "svada". Ligger litt i ordet "skravle" syns jeg..

Det gjelder nok ikke bare her inne. Trur det er slik i alle forumer også.

Det gjelder nok ikke bare her inne. Trur det er slik i alle forumer også.

Det har du nok helt rett i.
skravling er skravling enten man skriver eller snakker tenker jeg. Jeg har ihvertfall skrevet som jeg ville ha snakket :p

Har vel blitt sagt nå at de ikke skal lage topp10 igjen, og det er nok en lur ide tror jeg:)
Funker tydeligvis dårlig
Tydeligvis.. Da er det bedre med spesielle premier for de over et visst anntall innlegg (1800/2000 feks). Da har alle samme muligheten om de vil.

Tydeligvis.. Da er det bedre med spesielle premier for de over et visst anntall innlegg (1800/2000 feks). Da har alle samme muligheten om de vil.

Helt enig. Det var vel slik før oktober, og det virket som dette fungerte greit såvidt jeg fikk med meg ihvertfall. Ble dårlig stemning i oktober og når topp30 kom:(

4 uker.
Han reiser rett over nyttår, borte til beg av feb. Så skal han ha fri i feb og reise rundt termin

Så han jobber inn 2 uker så han blir borte i 6 uker til midten av feb

Kjedelig å måtte reise akkurat rundt termin da:(
Har du andre rundt deg som kan hjelpe da?

Helt enig. Det var vel slik før oktober, og det virket som dette fungerte greit såvidt jeg fikk med meg ihvertfall. Ble dårlig stemning i oktober og når topp30 kom:(
Første måneden (august tror jeg), ble det litt tull fordi noen dreiv å kommenterte på eldgamle tråder bare for å sanke innlegg (typ over et år gamle) og slikt, men fungerte vel ok i september. Topp 30 fungerte greit nok, men egentlig like greit å bare kutte det. Ikke noe hyggelig når det blir dårlig stemning. Jeg skravler her inne fordi jeg har møtt utrolig flotte jenter i termingruppa mi og trives med det. Syns selvfølgelig det er gøy å prøve å klatre oppover på lista for å se om jeg kan "stjele" førsteplassen fra ronja, men ikke for enhver pris.

Han blir hjemme rundt termin sideb han jobber inn. Men han er jo borte til 2 uker før termin. Så hvis hun kommer før er han borte:(

Får håpe hun klarer å holde seg til han er hjemme da♡

Første måneden (august tror jeg), ble det litt tull fordi noen dreiv å kommenterte på eldgamle tråder bare for å sanke innlegg (typ over et år gamle) og slikt, men fungerte vel ok i september. Topp 30 fungerte greit nok, men egentlig like greit å bare kutte det. Ikke noe hyggelig når det blir dårlig stemning. Jeg skravler her inne fordi jeg har møtt utrolig flotte jenter i termingruppa mi og trives med det. Syns selvfølgelig det er gøy å prøve å klatre oppover på lista for å se om jeg kan "stjele" førsteplassen fra ronja, men ikke for enhver pris.

Man blir jo selvfølgelig motivert til å skravle ekstra, men som du sier ikke til enhver pris.
Før jeg ble medlem her hadde jeg ingen venninner som jeg hang sammen med; men her har jeg blitt kjent med flere flotte damer og jeg har følt meg mer sosial :)

Jeg begynte vel ikke å henge ute på generelt noe særlig før i midten av august tror jeg. Til å begynne med var jeg kun inne på marsforumet, så var nok en del jeg ikke fikk med meg her ut og. Så flyttet jeg til fs, og var mest der en periode før jeg jeg begynte å være mer aktiv her ute.

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp