Hva skal du i dag da? Bare slappe av?![]()
Ja, prøver å holde meg rolig fram til julaften
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du i dag da? Bare slappe av?![]()
28størate problemet er vel nå at han nekter å stå opp
Ja i går var det action der, og stille andre plasser![]()
Ja, ble litt action her i går ja![]()
Ja kanskje det? Lov å håpeKanskje de blir bedre når de tipper 30?hehe
De modnes vel saktere enn osshehe
Min blir 30 i mars.
Var ikke noe hyggelig når folk ble sinte nei. Var jo og masse jeg ville skrive her - men var så stille jeg turte ikkeSyns faktisk det ødelegger litt.
Syns faktisk det ødelegger litt.
Syns heller ikke det var noe hyggelig stemning i går, tar hele gleden ut av å være her å skravle når det blir kjip stemning.Var ikke noe hyggelig når folk ble sinte nei. Var jo og masse jeg ville skrive her - men var så stille jeg turte ikke
Ja kanskje det? Lov å håpe
Er iallefall umulig ã noen gang spise frokost sammen med han :/
Helt sant. Generelt veldig lite glad i konflikter og suring. Jeg kjente jeg virkelig ikke syns noe om det :/Syns heller ikke det var noe hyggelig stemning i går, tar hele gleden ut av å være her å skravle når det blir kjip stemning.
Syns heller ikke det var noe hyggelig stemning i går, tar hele gleden ut av å være her å skravle når det blir kjip stemning.
Prøvde å snakke til min nå nãr jeg sto opp halv 11. DriiiiittsurHåp er viktig
Så kjedelig da
Her sover han heldigvis ikke så lenge, og vi spiser alltid frokost sammen i helgene.
Helt sant. Men er jo ikke kun derfor jeg er her. Planlegger jo ikke bv/skraetid. Er her når jeg kjeder meg oh vil ha selskap. Slik som nå nårcteite sambo ikke vil stå oppHar vel blitt sagt nå at de ikke skal lage topp10 igjen, og det er nok en lur ide tror jeg
Funker tydeligvis dårlig
Prøvde å snakke til min nå nãr jeg sto opp halv 11. Driiiiittsur
Var ikke noe hyggelig når folk ble sinte nei. Var jo og masse jeg ville skrive her - men var så stille jeg turte ikke
Helt enig med deg. Og det er vel derfor det er så stille her i dag og![]()
Har vel blitt sagt nå at de ikke skal lage topp10 igjen, og det er nok en lur ide tror jeg
Funker tydeligvis dårlig
Helt sant. Men er jo ikke kun derfor jeg er her. Planlegger jo ikke bv/skraetid. Er her når jeg kjeder meg oh vil ha selskap. Slik som nå nårcteite sambo ikke vil stå opp
Samme gjelder topp 30 spør du meg.
Vi la oss samtidig, halv ett/ett.Når legger han seg om kvelden da?
Hm...alltid vært sånn?
Min kan bli skikkelig morragretten, så jeg har sluttet å snakke med ham førstr halvtimen ca. Har funka greit nå som jeg ikke står opp samtidig som ham. Funka også bedre da jeg begynte å jobbe en time før ham![]()
Vi la oss samtidig, halv ett/ett.
Vi kan legge oss halv elleve og han sover til kl 13 liksom
Men før jeg ble obs på konkurransene leste jeg mye mer. Fulgte med. det motiverte jo til å involvere seg og bli kjent med de andreJa ikke sant. Jeg og er her bare for å kose meg og når jeg kjeder meg/trenger selskap. Brye meg fint lite om den konkurransen, bare stemningen er god![]()