Skravletråd :)

Var ikke noe hyggelig når folk ble sinte nei. Var jo og masse jeg ville skrive her - men var så stille jeg turte ikke
Syns heller ikke det var noe hyggelig stemning i går, tar hele gleden ut av å være her å skravle når det blir kjip stemning.

Ja kanskje det? Lov å håpe:p
Er iallefall umulig ã noen gang spise frokost sammen med han :/

Håp er viktig;)
Så kjedelig da:(
Her sover han heldigvis ikke så lenge, og vi spiser alltid frokost sammen i helgene.

Syns heller ikke det var noe hyggelig stemning i går, tar hele gleden ut av å være her å skravle når det blir kjip stemning.

Har vel blitt sagt nå at de ikke skal lage topp10 igjen, og det er nok en lur ide tror jeg:)
Funker tydeligvis dårlig

Har vel blitt sagt nå at de ikke skal lage topp10 igjen, og det er nok en lur ide tror jeg:)
Funker tydeligvis dårlig
Helt sant. Men er jo ikke kun derfor jeg er her. Planlegger jo ikke bv/skraetid. Er her når jeg kjeder meg oh vil ha selskap. Slik som nå nårcteite sambo ikke vil stå opp

Prøvde å snakke til min nå nãr jeg sto opp halv 11. Driiiiittsur

Når legger han seg om kvelden da? :o
Hm...alltid vært sånn?
Min kan bli skikkelig morragretten, så jeg har sluttet å snakke med ham førstr halvtimen ca. Har funka greit nå som jeg ikke står opp samtidig som ham. Funka også bedre da jeg begynte å jobbe en time før ham:)

Helt sant. Men er jo ikke kun derfor jeg er her. Planlegger jo ikke bv/skraetid. Er her når jeg kjeder meg oh vil ha selskap. Slik som nå nårcteite sambo ikke vil stå opp

Ja ikke sant. Jeg og er her bare for å kose meg og når jeg kjeder meg/trenger selskap. Brye meg fint lite om den konkurransen, bare stemningen er god:)

Samme gjelder topp 30 spør du meg.

Det er det. Jeg og flere la vel inn et forslag på å fjerne topp konkurransene og evnt bare ha topp100. Hvis ikke så må de fjerne skravletrådene tror jeg; for skravling er ofte "svada". Ligger litt i ordet "skravle" syns jeg..

Når legger han seg om kvelden da? :o
Hm...alltid vært sånn?
Min kan bli skikkelig morragretten, så jeg har sluttet å snakke med ham førstr halvtimen ca. Har funka greit nå som jeg ikke står opp samtidig som ham. Funka også bedre da jeg begynte å jobbe en time før ham:)
Vi la oss samtidig, halv ett/ett.
Vi kan legge oss halv elleve og han sover til kl 13 liksom

Back
Topp