Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed om det nå. Ante ikke det. Ser jo det skjer hele tiden her inne, og man vil jo gjerne svare på det som er blitt quotet mens man var vekkeEr vel fordi du har hatt flere innlegg på rad etter hverandre. Det er også sett på som spamming, selv om man quoter også
Har gjort det jeg og, var ikke klar over det ikke var lov jeg :/ liker ikke bryte reglerFikk beskjed nå om at det var fordi det var svart på mange på rad uten at noen hadde skrevet i mellomtiden. Men det blir jo slik når du skal svare de som har quotet deg. Synes vi alle her inne gjør dette jeg. Men for all del, er det imot reglene så skal jeg skjerpe meg![]()
Vi venter i spenning nåJaaa, bilde bilde bilde?![]()
Jeg må ta å gjøre det en dagHmm. Kan godt være. Du får teste den ut![]()
Håper du får sove godt i natt daJeg var det, men nå er jeg overtrøtt![]()
Gi rapport etterpåJeg må ta å gjøre det en dag![]()
Ja, det gjør det. Jeg ønsker å svare på det jeg har blitt quotet på, men da må jeg passe på at det blir innlegg mellom mine. Vi må vel passe på litt ekstra alle sammenFikk beskjed om det nå. Ante ikke det. Ser jo det skjer hele tiden her inne, og man vil jo gjerne svare på det som er blitt quotet mens man var vekke![]()
Tusen takk. Det håper jeg ogsåHåper du får sove godt i natt da![]()
Tror ikke det er så mange som vr klar over det, men nå vet vi det så da får vi bare følge reglene.Har gjort det jeg og, var ikke klar over det ikke var lov jeg :/ liker ikke bryte regler![]()
Så presiseringen fra administrator..Er vel fordi du har hatt flere innlegg på rad etter hverandre. Det er også sett på som spamming, selv om man quoter også
De ble kjempegodeSå deilig da
Smakte de godt??
Ikke jeg heller. Får skikkelig klump i halsen og dårlig samvittighetHar gjort det jeg og, var ikke klar over det ikke var lov jeg :/ liker ikke bryte regler![]()
Jepp. Nå vet vi det i alle fall alle sammenSå presiseringen fra administrator..dette var nytt for meg.
Det er jo det vi alle gjør og har gjort hele tidenFikk beskjed nå om at det var fordi det var svart på mange på rad uten at noen hadde skrevet i mellomtiden. Men det blir jo slik når du skal svare de som har quotet deg. Synes vi alle her inne gjør dette jeg. Men for all del, er det imot reglene så skal jeg skjerpe meg![]()
Ja det gjelder oss alle. Vi får minne hverandre på detJa, det gjør det. Jeg ønsker å svare på det jeg har blitt quotet på, men da må jeg passe på at det blir innlegg mellom mine. Vi må vel passe på litt ekstra alle sammen![]()
Stemmer det ja. Slik jeg forsto detDet er jo det vi alle gjør og har gjort hele tiden
Nå må vi vente til noen andre skriver før vi kan quote en ny??
Vi må være flink til detJa det gjelder oss alle. Vi får minne hverandre på det![]()
Ja, sitter på jobb nåTusen takk. Det håper jeg ogsåSkal du jobbe?
Ser slik ut. Har jo kommet inn og sett 10-20 innlegg etter hverandre fra de fleste av oss fordi vi da har svart på alle "varslene" våre. Men men, nå vet vi detDet er jo det vi alle gjør og har gjort hele tiden
Nå må vi vente til noen andre skriver før vi kan quote en ny??