Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Leverer du på døren?Det var de også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leverer du på døren?Det var de også![]()
Utrolig dyktigFlink du er da![]()
Det gjør jeg også. Bare passe på så man ikke blir veldig ivrig, da er det lett å glemme segJa, ser jo absolutt poenget med denne regelen![]()
Det gjør jeg og, men ser det kan bli litt for lett å glemme seg :/Ja, ser jo absolutt poenget med denne regelen![]()
Den var detVenter til den kommer ut på dvd jegHar ikke råd til kino på denne tiden hvertfall. Var den bra?
Jeg får jo aldri vite hvor døren din erLeverer du på døren?
De er vel det alle de filmeneDen var detmen jeg synes den var noe lang :/
En hvis jeg hadde fortalt det?Jeg får jo aldri vite hvor døren din er![]()
HahaEn hvis jeg hadde fortalt det?![]()
Da hadde det kanskje blitt konfektkaker på degEn hvis jeg hadde fortalt det?![]()
Er veldig glad i kjeks daHahaHar du så lyst på kjeks?
![]()
Skal du få lov til
Jeg er generelt glad i mais![]()
Du kan få oppskriftaEr veldig glad i kjeks da![]()
Går jo litt fort noen ganger og da er det lett å gå i fellaDet gjør jeg også. Bare passe på så man ikke blir veldig ivrig, da er det lett å glemme seg![]()
Uff da...det er jo gyldig grunn![]()
Maispure? Det har jeg aldri testetMais er veeeldig godt det
lager gjerne maispure innimellom og. Superdigg![]()
Ja, det gjør detGår jo litt fort noen ganger og da er det lett å gå i fella![]()
Jaaa. Post oppskriftDu kan få oppskriftaJeg gidder ikke røyse meg fra sofaen mer i dag
![]()
Takk for oppklaringEn gang iblant er ikke til å unngå nei. Jeg mener såklart ikke at dere skal sitte å vente på at det kommer nye innlegg i en tråd. Men dere skjønner nok selv at når dere svarer på varslene deres og slenger ut ti +++ veldig korte svar på allerede korte svar, på rappen, så er dette spam. Det er vel ingen her som syntes det er gøy å lese seg igjennom en hel side med korte meningsløse svar fra en og sammen bruker?