Skravletråd :)

Ja, ser jo absolutt poenget med denne regelen;)
Det gjør jeg også. Bare passe på så man ikke blir veldig ivrig, da er det lett å glemme seg:p

En gang iblant er ikke til å unngå nei. Jeg mener såklart ikke at dere skal sitte å vente på at det kommer nye innlegg i en tråd. Men dere skjønner nok selv at når dere svarer på varslene deres og slenger ut ti +++ veldig korte svar på allerede korte svar, på rappen, så er dette spam. Det er vel ingen her som syntes det er gøy å lese seg igjennom en hel side med korte meningsløse svar fra en og sammen bruker?

Går jo litt fort noen ganger og da er det lett å gå i fella:p
Ja, det gjør det:)
Må bare si at jeg quoter fordi jeg ønsker å svare hver enkelt. Synes fort det blir rotete om jeg skal multiquote veldig mange. Skal holde meg til reglene altså:)

En gang iblant er ikke til å unngå nei. Jeg mener såklart ikke at dere skal sitte å vente på at det kommer nye innlegg i en tråd. Men dere skjønner nok selv at når dere svarer på varslene deres og slenger ut ti +++ veldig korte svar på allerede korte svar, på rappen, så er dette spam. Det er vel ingen her som syntes det er gøy å lese seg igjennom en hel side med korte meningsløse svar fra en og sammen bruker?
Takk for oppklaring:)

Back
Topp