Skravletråd :)

Men de som dømmer fra utseende vet da ikke at hun er norsk!
Finnes mange drittfolk som er utlendinger altså, men det finnes da mindt like mange nordmenn!
Jeg kommer ihvertfall til å jobbe for dette med mine barn!
Nevøen min og er mørk i både hud og hår, og fikk faktisk bemerkninger fra barn i barnehagen. Det skremmer meg at så små barn er slik; de må jo få det fra et sted :(
Nettopp! mange som ikke vil forstå det dessverre!

Er helt utrolig hva noen får seg til å gjøre! Hva med å lære om forskjellige kulturer og hvordan det faktisk beriker kulturen i Norge? :o
Og ja barn får det ifra et sted! og er virkelig ikke sånn det burde være :(

Var julehyllene på jula jeg tenkte på.
Jeg kjøpte meg julestrømpe på kid her om dagen. Aldri hatt det før, så håper nissen kommer:)
haha der var det kaos kl 10.00 og folk som rev med seg ting :p

Å da kommer han nok om ikke samboeren din hjelper seg eventuelt t du går i søvne ;)

Ja er ihvertfall de man hører om, derfor glad det var min første test ;) hvis ikke ville jeg nok blitt gal :o
Er i ferd med å bli gal.. Skal ha venne selskap i kveld og jeg flyr opp for hver minste lille ting her i dag.. Kjenner ikke meg selv igjen.. Kan man være så irritabel i behynnelSen av ett mulig svangerskap?

Jeg har aldri bodd noen andre steder enn i området her. Er det ikke rart å flytte så langt bort fra alt som er "vandt" for deg?
Tja har bodd mange steder jeg i oppland, hedmark, akershus, egypt og nå her så man blir vant til det meste og lærer å gjøre det beste ut av det ;)

Nettopp! mange som ikke vil forstå det dessverre!

Er helt utrolig hva noen får seg til å gjøre! Hva med å lære om forskjellige kulturer og hvordan det faktisk beriker kulturen i Norge? :o
Og ja barn får det ifra et sted! og er virkelig ikke sånn det burde være :(

Er jo så mange skoler som kutter ut diverse tradisjoner for at de som ikke feirer skal føle seg utenfor osv syns jeg, noe jeg forsåvidt syns er litt feil måte å gjøre det på men...
Men det hjelper jo ille virker det som heller. Om ikke foreldre skjønner, så vil det jo bli vanskelig for barna og:(

Hva gjorde du bosatt deg over grensen?:)
Er gift med en egypter og fikk ikke familiegjenforening siden min inntekt var for lav, etter å ha slåss med det norske systemet og prøvd mange løsninger så flyttet vi hit for å kunne være sammen :D

haha der var det kaos kl 10.00 og folk som rev med seg ting :p

Å da kommer han nok om ikke samboeren din hjelper seg eventuelt t du går i søvne ;)
Haha. Han vil jo gjerne ha noe i strømpa si, så jeg sa at jeg måtte ha en og, hvis ikke gidder ikke nissen å komme:p haha

Back
Topp