Skravletråd :)

Er i ferd med å bli gal.. Skal ha venne selskap i kveld og jeg flyr opp for hver minste lille ting her i dag.. Kjenner ikke meg selv igjen.. Kan man være så irritabel i behynnelSen av ett mulig svangerskap?
Haha i begynnelsen er det MANGE hormoner som flyr rundt i kroppen så kan være et tegn det ja

Hm...jeg fant frem teipen for å pakke julegaver, og nå er den borte:o tror det spøker her:confused:

Er jo så mange skoler som kutter ut diverse tradisjoner for at de som ikke feirer skal føle seg utenfor osv syns jeg, noe jeg forsåvidt syns er litt feil måte å gjøre det på men...
Men det hjelper jo ille virker det som heller. Om ikke foreldre skjønner, så vil det jo bli vanskelig for barna og:(
Helt enig, jeg er sikker på at den beste måten å gjøre det på er å fortelle om de ulike høytidene for de ulike religionene når de er, gjerne ha en liten markering også :)

jaja damer idag reiser jeg til Norge en tur, skal bli der til imorgen og da blir jenta mi her veldig glad ;)
Men planen min er å bake og ordne de siste tingene :o
Men må prøve å få koblet meg på nett der ;)

Helt enig, jeg er sikker på at den beste måten å gjøre det på er å fortelle om de ulike høytidene for de ulike religionene når de er, gjerne ha en liten markering også :)

Ja. Bedre å heller markere alle enn å fjerne de :)

jaja damer idag reiser jeg til Norge en tur, skal bli der til imorgen og da blir jenta mi her veldig glad ;)
Men planen min er å bake og ordne de siste tingene :o
Men må prøve å få koblet meg på nett der ;)
Mye igjen å bake da? :)

Back
Topp