Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hehe. Man hører bare om de med problemer![]()
Er vel kanskje sånn enten eller da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Man hører bare om de med problemer![]()
Hun fikk seneskade rundt den tiden, så jeg kunne ikke gjort annet enn å skritte uansett. Sā leier henne bare. Hun kan nok startes å ries igjen i januar, men da orker jeg nok ikke klartre oppNei, stopper seg kanskje litt etterhvert?
Er det noen andre som får ridd da, så h*n får litt trim?
Litt langt å dra for en ridetur kanskje, men hadde vært gøy å ta en tur en gang
Søstra mi har to vakringer. Hun hadde 3, mem måtte nylig avlive en pga forfangenhet![]()
Vanesak. Er vandt med rød jeg og fra oppvekst. Men med Sambo fra gudbransdalen så blir det kjøpt brun her![]()
Ja kan virke sånnTror veldig mangr tok en fridag i går og har begynt ferien. Var masse folk ut i går på kjøpesenterene her
Mamma fylte en strømpebukse et par ganger når jeg var mindre husker jegVar julehyllene på jula jeg tenkte på.
Jeg kjøpte meg julestrømpe på kid her om dagen. Aldri hatt det før, så håper nissen kommer![]()
De selger da rødbrus hele året ogMen brun brus får man hele året. Ikke den rødhehe
Må ha julefarge![]()
vel brukte vel ca 1000 kr totalt igår, ble litt under men var mye annet jeg kjøpteHvor mye endte det opp på da?![]()
Ok. Blir vel tyngre å klatre etterhvert ja. HeheHun fikk seneskade rundt den tiden, så jeg kunne ikke gjort annet enn å skritte uansett. Sā leier henne bare. Hun kan nok startes å ries igjen i januar, men da orker jeg nok ikke klartre opp
Legen ville ikke jeg skulle ri etter uke 20. Men hadde jeg vãrt i form hadde jeg nok gjort det likevel
Mamma fylte en strømpebukse et par ganger når jeg var mindre husker jeghihi
Hurra for salg javel brukte vel ca 1000 kr totalt igår, ble litt under men var mye annet jeg kjøptetil juletreet ble det under 450
![]()
Hehe men er jo noe av sjarmen med desember da! nemlig snøEr ikke så viktig med snø til jul lenger nå når jeg er voksen![]()
De selger da rødbrus hele året og![]()
Skjønner han godt jegDet er sambo sin favoritt og!
Jeg er ikke så glad i julebrus
Sunnmøre er dårlig på snøHehe men er jo noe av sjarmen med desember da! nemlig snø
Men kommer fra Valdres så er nok noe med det![]()
Hadde ikke jeg heller før jeg fikk tak i et billig brukt på loppisHar ikke kromkakejern jeg
Blir kanskje ikke helt det samme?![]()
HeheSkjønner han godt jeg![]()
Tja i maiDa skjønner jegnylig flyttet?
Den er brunSå bra. Aldri smakt den jeg. Rød eller brun?
Her går det i rød grans![]()
Jeg har aldri bodd noen andre steder enn i området her. Er det ikke rart å flytte så langt bort fra alt som er "vandt" for deg?Tja i mai![]()
Bodde ved Ski en periode og kunne ikke flytte med alt dit heller så har noen ting på en låve i Valdres![]()
Må på et senter imorgen jeg også, men har et håp om at det er bedre der en ved grensaJeg må på senteret i ettermiddag![]()