Skravletråd :)

Veeeldig energisk. Utrolig hva han får til i den alderen og. Lurer på om jeg får til det samme når jeg nærmer meg 70 :eek: hehe
Ja er det! :o

Husker jeg ble imponert når jeg trente, og han har vel ikke blitt så mye mindre energisk vil jeg tro ;)

Vofsen får ikke være på soverommet på natta her, så han blir veldig glad på morgenen;)

Ikke feil med ei lita tulle heller vil jeg tro:)
Våre må sove på soverommet, ellers så finner de bare på mye tull mens vi sover :P

Ja er det! :o

Husker jeg ble imponert når jeg trente, og han har vel ikke blitt så mye mindre energisk vil jeg tro ;)

Han kommer nok til å holde på til han kreperer i dojang :p

Våre må sove på soverommet, ellers så finner de bare på mye tull mens vi sover :P

Hehe. Her har han kjøkkenet og gangen på natta. Han ligger pent i senga si. Har til og med glemt å ta ut søpla uten at han har rørt den ;)

Hehe. Her har han kjøkkenet og gangen på natta. Han ligger pent i senga si. Har til og med glemt å ta ut søpla uten at han har rørt den ;)
Da er han flink ;) Hadde ikke skjedd med mine :P De har nå funnet ut hvordan de skal bryte opp de 15kg forboksene som står på kjøkkenet :P

Da er han flink ;) Hadde ikke skjedd med mine :P De har nå funnet ut hvordan de skal bryte opp de 15kg forboksene som står på kjøkkenet :P

Haha. Tror ikke min tør å prøve :confused:

I går klarte han å få snuta oppi søpledunken med kyllingrester da. Da mannen kom ut på kjøkkenet, la han seg på gulvet og latet som ingenting. Å se på meg så uskyldig jeg er. Han vet godt han gjør noe han ikke får lov til...haha

Back
Topp