Ja er det!Veeeldig energisk. Utrolig hva han får til i den alderen og. Lurer på om jeg får til det samme når jeg nærmer meg 70hehe
Husker jeg ble imponert når jeg trente, og han har vel ikke blitt så mye mindre energisk vil jeg tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er det!Veeeldig energisk. Utrolig hva han får til i den alderen og. Lurer på om jeg får til det samme når jeg nærmer meg 70hehe
Ja får satse på detBlir nok veldig bra![]()
Da sparer du nok litt energi![]()
Klart det erDet er ikke noe hurra![]()
Våre må sove på soverommet, ellers så finner de bare på mye tull mens vi soverVofsen får ikke være på soverommet på natta her, så han blir veldig glad på morgenen
Ikke feil med ei lita tulle heller vil jeg tro![]()
Neida jeg fikk jo noen minutter her nå![]()
DET hadde vært grusomt!Ja er det! Kan jo ikke kjøpe feil, eller tenk om han *grøss* kjøper Iphone eller noe annet!![]()
for en gangsskyldJeg gjorde jo det i natt![]()
SukkDET hadde vært grusomt!
Huff, er slitsomt med lite energi, men det blir som regel bedre snart![]()
Skal prøveDet er bra. Da er det bare å fortsette slik![]()
Ja er det! Kan jo ikke kjøpe feil, eller tenk om han *grøss* kjøper Iphone eller noe annet!![]()
Vi må jo ha snø til jul!Klart det er![]()
Flink var jegfor en gangsskyld![]()
Ja er det!
Husker jeg ble imponert når jeg trente, og han har vel ikke blitt så mye mindre energisk vil jeg tro![]()
Våre må sove på soverommet, ellers så finner de bare på mye tull mens vi sover![]()
Da er han flinkHehe. Her har han kjøkkenet og gangen på natta. Han ligger pent i senga si. Har til og med glemt å ta ut søpla uten at han har rørt den![]()
Hele julen hadde vært ødelagt!Det hadde jo værr helt krisehehe
Da er han flinkHadde ikke skjedd med mine
De har nå funnet ut hvordan de skal bryte opp de 15kg forboksene som står på kjøkkenet
![]()