Like spent hver gang jeg sjekker nåBlir jo redd for hver oppdatering jo
Grøss vil jo ikke lengre ned på lista!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Like spent hver gang jeg sjekker nåBlir jo redd for hver oppdatering jo
Grøss vil jo ikke lengre ned på lista!![]()
God nattGod natt alle sammen inne her
Venter på at en video skal bli ferdig sendt
68% til nå og lenge siden jeg begynte sendingen av denSånn går det når man skal sende avgårde 570 MB
![]()
Ja er det, men spennende å se hva som skjer!Da er det lurt å ta det da![]()
God nattMå prøve å sove litt jeg også![]()
hehe du er spent fordi du vil opp, jeg vil bare ikke nedoverLike spent hver gang jeg sjekker nå![]()
God mobil det ogsåSamsung galaxy s5 <3
Takk, skal ha det når jeg kan legge megGod natt![]()
Så rart at de sier det der ja.Ok, samme beskjed om de familiemedlemmene fikk av spesialister da!
Må nok få gått igjennom en runde her i Sverige også siden hun som tok celleprøve av meg i august mente at det ikke var så viktig å ta det hvert år! og ville uansett ikke få det så lenge jeg ikke fikk det via spesialist her i Sverige. Ganske rart egentlig for fikk det jo i Norge ganske automatisk når jeg sa at spesialister i oslo hadde gitt den beskjeden til familiemedlem!
Så lenge den er grei nok,så går det vel fintNeida han var ikke så treg, men fryktelig sliten etter å ha hvert på jobb i litt over 9 timer, og stresset med bil både før og etter samtidig hvert i butikken så video presentasjonen er ikke av de beste![]()
Det er jeg ogsåLike spent hver gang jeg sjekker nå![]()
Ååh...du er vel greiDet høres bra utBare ta juleferie du
![]()
Hihi...håper du kom deg i seng til sluttGod natt alle sammen inne her
Venter på at en video skal bli ferdig sendt
68% til nå og lenge siden jeg begynte sendingen av denSånn går det når man skal sende avgårde 570 MB
![]()
Det er du nokLike spent hver gang jeg sjekker nå![]()
Håper du hadde en fin nattMå prøve å sove litt jeg også![]()
Nei skal ha sony igjen
Og gleder meg til den dagen
Mannen snakker om å ville gi meg forsinket bursdagsgave så gleder meg til den![]()
Det skjønner jeg godt at du gjorde
Fulgte forresten nøye på kursen mellom norske krone og egyptiske pund når jeg bodde i Egypt ogsåBlir vel gjerne slik at man gjør det
![]()