Skravletråd :)

Blæææ heldig du er da ;)

Kunne vel egentlig fått det jeg også om det ikke hadde hvert for at bilen denne mnd koster oss ca 6000 :p
Men er inkludert bilskatt da (nesten som veiavgift) :p
Har tatt slikt mobilabb med nedbetaling :P

Må jo spise noe :p Mannen har lagt ned BV-forbud ved middagen :p
Er det mulig? :o
Her er som regel mannen borte når det er middag så taster som jeg vil hvis snuppa mi spiser maten sin ordentlig ;)
Men er han hjemme så er det lite BV egentlig :p

Har tatt slikt mobilabb med nedbetaling :p
Å ja ;)
Det kan ikke vi :p
Sverige er rare der, men uten fast jobb (begge student + mannen har midlertidig kontrakt) så får vi ikke noe av slike ting med det første ;) så mobilen må betales der og da :o
Huff dyrt men kjøper mannen den for neste lønning vil vi ikke merke noe til det for er ikke vant til at han får lønning :p

God natt alle sammen inne her :)
Venter på at en video skal bli ferdig sendt :p
68% til nå og lenge siden jeg begynte sendingen av den :p Sånn går det når man skal sende avgårde 570 MB :p

Å ja ;)
Det kan ikke vi :p
Sverige er rare der, men uten fast jobb (begge student + mannen har midlertidig kontrakt) så får vi ikke noe av slike ting med det første ;) så mobilen må betales der og da :eek:
Huff dyrt men kjøper mannen den for neste lønning vil vi ikke merke noe til det for er ikke vant til at han får lønning :p
Da er det lurt å ta det da :P

Er det mulig? :eek:
Her er som regel mannen borte når det er middag så taster som jeg vil hvis snuppa mi spiser maten sin ordentlig ;)
Men er han hjemme så er det lite BV egentlig :p
Må ha litt kvalitetstid :)

Back
Topp