Skravletråd :)

Haha må le av meg selv.. Etter nok en negativ test i dag.. Ligger jeg på sofaen under teppe og dytter innpå nypoppa popcorn og cola.. Haha hurra for høy forbrenning:)

Haha må le av meg selv.. Etter nok en negativ test i dag.. Ligger jeg på sofaen under teppe og dytter innpå nypoppa popcorn og cola.. Haha hurra for høy forbrenning:)

Er lov i jula uansett har jeg hørt :)
Høy forbrenning er kjekt, mem sunt er det vel ikke uansett:p

Så lenge man har en arkiv livsstil ellers med trening og Sundt kosthold.. For jeg blanke i hvor Sundt det kanskje ikke er.. Jeg unner meg det fordi jeg fortjener det:) hehe

Liker tankegangen din der;) hehe

mente med høy forbrenning, ikke din negative test. hvor mange dpo er du?
He he skjønner:) er 2dager over forventet mens:/ men etter p pille slutt i januar så har jeg vel kanskje hatt mensen 8ganger el noe.. Den har vært veldig uregelmessig så den er vel det nå også.. Men hadde eggløsning 14 dager etter forje mens så er veldig rart at den ikke kommer nå.. Bare ett tonn av symtomer.. Men men

He he skjønner:) er 2dager over forventet mens:/ men etter p pille slutt i januar så har jeg vel kanskje hatt mensen 8ganger el noe.. Den har vært veldig uregelmessig så den er vel det nå også.. Men hadde eggløsning 14 dager etter forje mens så er veldig rart at den ikke kommer nå.. Bare ett tonn av symtomer.. Men men

hm... kjedelig at det skal være slik da! har dere vært i kontakt med lege eller?

Back
Topp