Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Kan ikke tenke meg du ser ut som en dritt![]()
skal bake muffins egentlig.. skal sende samboeren på butikken, bare han kommer hjem så..
Haha må le av meg selv.. Etter nok en negativ test i dag.. Ligger jeg på sofaen under teppe og dytter innpå nypoppa popcorn og cola.. Haha hurra for høy forbrenning![]()
Så lenge man har en arkiv livsstil ellers med trening og Sundt kosthold.. For jeg blanke i hvor Sundt det kanskje ikke er.. Jeg unner meg det fordi jeg fortjener detEr lov i jula uansett har jeg hørt
Høy forbrenning er kjekt, mem sunt er det vel ikke uansett![]()
Haha må le av meg selv.. Etter nok en negativ test i dag.. Ligger jeg på sofaen under teppe og dytter innpå nypoppa popcorn og cola.. Haha hurra for høy forbrenning![]()
Kan du ikke ringe og be ham ta med på vei hjem da?![]()
? Jaha... Vil ikke akkurat si at jeg har det bra når jeg tester negativt..noen som har det
? Jaha... Vil ikke akkurat si at jeg har det bra når jeg tester negativt..
Så lenge man har en arkiv livsstil ellers med trening og Sundt kosthold.. For jeg blanke i hvor Sundt det kanskje ikke er.. Jeg unner meg det fordi jeg fortjener dethehe
He he skjønnermente med høy forbrenning, ikke din negative test. hvor mange dpo er du?
Hehe ja alltid en unnskyldning for å kose seg littLiker tankegangen din derhehe
Får ikke opp bildet!
He he skjønnerer 2dager over forventet mens:/ men etter p pille slutt i januar så har jeg vel kanskje hatt mensen 8ganger el noe.. Den har vært veldig uregelmessig så den er vel det nå også.. Men hadde eggløsning 14 dager etter forje mens så er veldig rart at den ikke kommer nå.. Bare ett tonn av symtomer.. Men men
Det hadde jeg gjortKan ta deg en dusj da![]()
Får ikke opp bildet!![]()
Nei ingen behov for detikke? unner du deg ikke det?
Jeg hadde blitt drittsurDårlig gjort av ham. Da hadde jeg nok blitt ganske grinete ja. Spesielt nå som han vet du er i så dårlig form
Nei ingen behov for det