Har rett og slett ikke hatt tid her. Mye som skjer på ettermiddagen og flere dager vi ikke rekker mat hjemme. I dag gjør vi det daNei, ok. Blir ikke helt prioritert å lage meny her om dagene heller. Så bestemmer middag fra dag til dag egentlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har rett og slett ikke hatt tid her. Mye som skjer på ettermiddagen og flere dager vi ikke rekker mat hjemme. I dag gjør vi det daNei, ok. Blir ikke helt prioritert å lage meny her om dagene heller. Så bestemmer middag fra dag til dag egentlig.
Har rett og slett ikke hatt tid her. Mye som skjer på ettermiddagen og flere dager vi ikke rekker mat hjemme. I dag gjør vi det da![]()
Okei. Ja, er vel fort en del ventetid for å få time. Vet ikke helt hva det innebærer, men håper det går greitEr bentetthetsmåling eller hva det heterJa, greit å få unna. Lenge til neste time sikkert. Så greit med alt som er gjort også
![]()
I går ble det bestilt mat her.MhmVi hadde pølse og potetstappe i går og som sagt kyllig i tikka masalasaus i dag. I morgen blir det vel noe fisk. Orker ikke for avanserte middager om dagen heller
![]()
Det skjønner jeg godt. Får jo den beste gaven når du er i mål![]()
Okei. Ja, er vel fort en del ventetid for å få time. Vet ikke helt hva det innebærer, men håper det går greit![]()
For ikke å snakke om at de tror de er bedre enn alle andre!!Forfengelige folk sier jeg bare...de sier ikke noe, men ser det på uttrykket
Kan fint ta en kjapp luftetur med bikkja i pysjen og. Jeg bruker den gjerne som kosedress hjemme![]()
I går ble det bestilt mat her.
Får se hva jeg finner i skap og fryser i dag. Kommer meg ikke på butikken.
Tror ikke mannen er glad i det...Tja, det samme som vi skal ha? Tikka masala ?![]()
For ikke å snakke om at de tror de er bedre enn alle andre!!
De blir nok akkurat som de skal bliKjeksen min ser allerede mye bedre ut20 min igjen å steke
![]()
Tror ikke mannen er glad i det...
Kjenner til den der.. Vi har ikke mye vi skulle ha sagt!Måtte legge meg, da jeg hadde ei lita ei som var våken![]()
Jeg syns det er så vanskelig!Nei, ok. Blir ikke helt prioritert å lage meny her om dagene heller. Så bestemmer middag fra dag til dag egentlig.
Okei, det skjønner jegDet er sant
Og i dag er jeg like langt som da jeg mistet sist, og foreløpig er det ihvertfall liv såvidt jeg vet. Kanskje derfor humøret mitt er litt nede i dag og. Litt trist dag, men heldigvis mye bedre følelse denne gangen![]()
Det skal gå bra denne gangen! Ikke lenge til 12 ukerDet er sant
Og i dag er jeg like langt som da jeg mistet sist, og foreløpig er det ihvertfall liv såvidt jeg vet. Kanskje derfor humøret mitt er litt nede i dag og. Litt trist dag, men heldigvis mye bedre følelse denne gangen![]()
Aha, da skjønner jegDet er pga. jeg har cøliaki så har jeg en større sjanse for osteoporose, eller på godt norsk benskjørhet![]()
Det er en røngenundersøkelse
For ikke å snakke om at de tror de er bedre enn alle andre!!
Folk som ser rart på oss pga klærne. De tror de er bedre enn alle andre...Nå ble jeg nyskjerrig..Hvem er bedre enn alle andre`?
Ble pizza i gårÅh, hva bestilte dere?