Skravletråd :)

Nei, ok. Blir ikke helt prioritert å lage meny her om dagene heller. Så bestemmer middag fra dag til dag egentlig.
Har rett og slett ikke hatt tid her. Mye som skjer på ettermiddagen og flere dager vi ikke rekker mat hjemme. I dag gjør vi det da:)

Har rett og slett ikke hatt tid her. Mye som skjer på ettermiddagen og flere dager vi ikke rekker mat hjemme. I dag gjør vi det da:)

Mhm:) Vi hadde pølse og potetstappe i går og som sagt kyllig i tikka masalasaus i dag. I morgen blir det vel noe fisk. Orker ikke for avanserte middager om dagen heller:P

Er bentetthetsmåling eller hva det heter:P Ja, greit å få unna. Lenge til neste time sikkert. Så greit med alt som er gjort også:)
Okei. Ja, er vel fort en del ventetid for å få time. Vet ikke helt hva det innebærer, men håper det går greit:)

Mhm:) Vi hadde pølse og potetstappe i går og som sagt kyllig i tikka masalasaus i dag. I morgen blir det vel noe fisk. Orker ikke for avanserte middager om dagen heller:P
I går ble det bestilt mat her.
Får se hva jeg finner i skap og fryser i dag. Kommer meg ikke på butikken.

Det skjønner jeg godt. Får jo den beste gaven når du er i mål :D

Det er sant:)
Og i dag er jeg like langt som da jeg mistet sist, og foreløpig er det ihvertfall liv såvidt jeg vet. Kanskje derfor humøret mitt er litt nede i dag og. Litt trist dag, men heldigvis mye bedre følelse denne gangen:)

Okei. Ja, er vel fort en del ventetid for å få time. Vet ikke helt hva det innebærer, men håper det går greit:)

Det er pga. jeg har cøliaki så har jeg en større sjanse for osteoporose, eller på godt norsk benskjørhet:P
Det er en røngenundersøkelse

Forfengelige folk sier jeg bare...de sier ikke noe, men ser det på uttrykket :p
Kan fint ta en kjapp luftetur med bikkja i pysjen og. Jeg bruker den gjerne som kosedress hjemme:)
For ikke å snakke om at de tror de er bedre enn alle andre!!

Og i dag er jeg like langt som da jeg mistet sist, og foreløpig er det ihvertfall liv såvidt jeg vet. Kanskje derfor humøret mitt er litt nede i dag og. Litt trist dag, men heldigvis mye bedre følelse denne gangen:)
Okei, det skjønner jeg :(
Men denne gangen skal du helt i mål:)

Det skal gå bra denne gangen! Ikke lenge til 12 uker :)

Det er pga. jeg har cøliaki så har jeg en større sjanse for osteoporose, eller på godt norsk benskjørhet:P
Det er en røngenundersøkelse
Aha, da skjønner jeg:)

Back
Topp