Joda, det tror deeller så er de sjalu for at de ikke tør selv
![]()
Hehe, jaja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Bryr meg ikke. Gjør det allikevel
Er et par jeg kjenner som bare himler litt med øynene av meg, men jeg ser ikke poenget med å skifte om jeg skal en liten tur i butikken. Kommer jo til å skifte når jeg kommer hjem igjen uansett
Har fått er par kommentarer før og på at jeg ikke bruker maskara og. "Du føler deg bedre da"
Men jeg merker faktisk ingen forskjell jeg. La meg være den jeg er liksomhaha
Føler meg lik med mascara og uten jegBryr meg ikke. Gjør det allikevel
Er et par jeg kjenner som bare himler litt med øynene av meg, men jeg ser ikke poenget med å skifte om jeg skal en liten tur i butikken. Kommer jo til å skifte når jeg kommer hjem igjen uansett
Har fått er par kommentarer før og på at jeg ikke bruker maskara og. "Du føler deg bedre da"
Men jeg merker faktisk ingen forskjell jeg. La meg være den jeg er liksomhaha
Heldige dere. Her ringer bestandig mannen når han er på vei hjem. Spør om vi har matplan. Øh nei altså Eh.... Vet ikke. Hver gang!
Pølse og potetstappe blir det her i dagMhmVi hadde pølse og potetstappe i går og som sagt kyllig i tikka masalasaus i dag. I morgen blir det vel noe fisk. Orker ikke for avanserte middager om dagen heller
![]()
![]()
Føler meg NAKEN uten mascaraFøler meg lik med mascara og uten jeg![]()
Det var jo en super ideHaha, skal få tlfnr mitt så kan du ringe meg raskthaha
Fått pakket litt daDet går tregt med pakkingen...
Pass på hva du sier nåJeg er ikke så dum![]()
Ja, kjære tid. Hver deg selv, og drit i sånne kommentarer![]()
Vi gir ikke. Har liksom ikke tenkt på detGir dere gave til barnehage/skole før jul? Hva gir dere?![]()
Nei jaggu det er du ikkeJeg er ikke så dum![]()
Tenkte vi skulle gi noe, men vet ikke helt hvaVi gir ikke. Har liksom ikke tenkt på det![]()
Pass på hva du sier nå![]()
Høres ut som det kan bli mange telefoner![]()
Føler meg lik med mascara og uten jeg![]()