Her er det omvendt![]()
Da er du heldig! min har flyttet med seg en stor pappeske i snart 9 år. den er ikke pakket ut en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det omvendt![]()
Eneste gavene jeg lager er å sette inn bilde av storesøster i ramme![]()
sant det jaEr vel sånn her og. Men det er noen ting han faktisk bruker som jeg ikke aner hva er. Men om jeg legger ALT i en eske uten at han vet, så finner keg ut om han savner noe![]()
Det stod ingen grunn. Kun henvisning til lov og at det er møte senere i uka.
Da er du heldig! min har flyttet med seg en stor pappeske i snart 9 år. den er ikke pakket ut en gang![]()
er ikke så mye jobbsitter bare på dataen
![]()
Vedkommende har iallefall ikke stjelt noeVel, om du jobbar i butikk og blir tatt for å stjele, så kan du få sparken og må gå på dagen.
Liker ikke!!Det gjorde det til meg sist gang også!![]()
Haha. Kan se for meg det kan bli sånn her og![]()
Ikke uten god grunn i allefallKan man få sparken (oppsigelse) sånn helt uten varsel?
Joda, mem du får da gjort noe![]()
Kanskje vedkommende misforsto da.. At det var varsel om det.Ok. Men da høres det jo egentlig mer ut som et varselbrev, om det er møte senere i uka. Er vel slik at det skal gis varsel først, så er det drøftningsmøte, før man får den faktiske oppsigelsen. Var ihvertfall slik det var da jeg fikk oppsigelse (som ikke var lovlig i utgangspunktet siden jeg var sykemeldt)
Om vedkommende er organisert, ville jeg kanskje tatt med en representant. Kan være til god hjelp med tanke på lover og regler rundt det![]()
Gjelder vel ikke deg eller din sambo:/?Det stod ingen grunn. Kun henvisning til lov og at det er møte senere i uka.
Vært å kjøpt rammer idag. Så får satt inn noe bilder av storesøster og sendt til familie. Kjekt med nye bilder hvert årHer lager jeg bare slik bilde greier danoen kalendere og slikt
![]()
HahaDa er du heldig! min har flyttet med seg en stor pappeske i snart 9 år. den er ikke pakket ut en gang![]()
Vært å kjøpt rammer idag. Så får satt inn noe bilder av storesøster og sendt til familie. Kjekt med nye bilder hvert år![]()
Det er ingen god grunn. Ikke som jeg vet. Og jeg vet at denne personen er ærlig mot meg.Ikke uten god grunn i allefall