Skravletråd :)

Det stod ingen grunn. Kun henvisning til lov og at det er møte senere i uka.

Ok. Men da høres det jo egentlig mer ut som et varselbrev, om det er møte senere i uka. Er vel slik at det skal gis varsel først, så er det drøftningsmøte, før man får den faktiske oppsigelsen. Var ihvertfall slik det var da jeg fikk oppsigelse (som ikke var lovlig i utgangspunktet siden jeg var sykemeldt:p)

Om vedkommende er organisert, ville jeg kanskje tatt med en representant. Kan være til god hjelp med tanke på lover og regler rundt det;)

Vel, om du jobbar i butikk og blir tatt for å stjele, så kan du få sparken og må gå på dagen.
Vedkommende har iallefall ikke stjelt noe :)

Ok. Men da høres det jo egentlig mer ut som et varselbrev, om det er møte senere i uka. Er vel slik at det skal gis varsel først, så er det drøftningsmøte, før man får den faktiske oppsigelsen. Var ihvertfall slik det var da jeg fikk oppsigelse (som ikke var lovlig i utgangspunktet siden jeg var sykemeldt:p)

Om vedkommende er organisert, ville jeg kanskje tatt med en representant. Kan være til god hjelp med tanke på lover og regler rundt det;)
Kanskje vedkommende misforsto da.. At det var varsel om det.
Hmmm... Ikke noe gøy dette.

Her lager jeg bare slik bilde greier da:p noen kalendere og slikt :p
Vært å kjøpt rammer idag. Så får satt inn noe bilder av storesøster og sendt til familie. Kjekt med nye bilder hvert år :p

Back
Topp