Skravletråd :)

hvordan gikk det? nei, jeg har en dårlig dag. toalettet er min bestevenn :p

Gikk bra det. Hun bryr seg ikke et sekund om løft osv da:p haha
Men spraylimet derimot er årsak nok til svangerskapspenger :)

Huff da. Er tolalettet trofast da? :p

Gikk bra det. Hun bryr seg ikke et sekund om løft osv da:p haha
Men spraylimet derimot er årsak nok til svangerskapspenger :)

Huff da. Er tolalettet trofast da? :p

Tar det lang tid før du får svar på om du får svangerskapspenger? Det var no bra, du fant en grunn hun liker da :p

toalettet er trofast og dømmer ingen :p

Tar det lang tid før du får svar på om du får svangerskapspenger? Det var no bra, du fant en grunn hun liker da :p

toalettet er trofast og dømmer ingen :p

Jeg må jo da tydeligvis skrive ut disse papirene selv, så levere til lege og arbeidsgiver. Så kan de leveres til nav:p
Men skal fylle ut min del i dag, så ordner jeg resten i morgen ;)

Hehe, det toalettet kan være godt å ha innimellom ;)

Søknad om permisjonspenger er vanskelig. Baah. Noen dyktige her?

Søknad påtenkt. Fått bekreftelse på graviditet.
Håper på lønnsoppgang nå nærmeste ukene, så venter med å søke men ønsker å ha kontroll.
Hvor sent kan jeg søke?

Stemmer dette:
- mor førsteside + søknad om foreldrepenger skjema + inntekts og graviditetsbekreftelse
- far førsteside + søknad om foreldrepenger (samme dok som mor) + inntekts og graviditetsbekreftelse.

Jeg skal ha avbrudd i 6 uker mai/juli 2015 med ferie, må jeg fylle ut ekstra skjema på dette? I såfall hvilket? Må det ligge ved noe bekreftelse fra arbeidsgiver på ferie??

Jeg skal og ha avbrudd i 8 uker mes jobb desember/januar før de siste 2 ukene tas. Skjema her? Isåfall hvilket?

-

Fant bare tabell for dato til dato for far, men ikke mor?

Synes dette var vanskelig jeg

STRESS.NO!! Sambo og mellomste kommer hjem nå, så er det å spise,dusje mellomste og kle på henne. Så skal vi møte på turn kl 17.

Håper på lønnsoppgang nå nærmeste ukene, så venter med å søke men ønsker å ha kontroll.
Hvor sent kan jeg søke?

Stemmer dette:
- mor førsteside + søknad om foreldrepenger skjema + inntekts og graviditetsbekreftelse
- far førsteside + søknad om foreldrepenger (samme dok som mor) + inntekts og graviditetsbekreftelse.

Jeg skal ha avbrudd i 6 uker mai/juli 2015 med ferie, må jeg fylle ut ekstra skjema på dette? I såfall hvilket? Må det ligge ved noe bekreftelse fra arbeidsgiver på ferie??

Jeg skal og ha avbrudd i 8 uker mes jobb desember/januar før de siste 2 ukene tas. Skjema her? Isåfall hvilket?

-

Hvor sent? Vell, jeg har ikke søkt enda :p

Hvor sent kan jeg søke?

Stemmer dette:

-

Vi kan fylle ut sammen? :)
Tok nettopp frem papirene. Men tror ikke du kan ha 6 uker ferie.

Søknaden sist gang var ikke så håpløs! Herregud.... Nå ble jeg bare sur. Ikke rart jeg har utsatt dette!!

Back
Topp