Jeg har vært hos legen, så ikke meg ihvertfallhehe
Hvordan går det med deg i dag?
hvordan gikk det? nei, jeg har en dårlig dag. toalettet er min bestevenn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært hos legen, så ikke meg ihvertfallhehe
Hvordan går det med deg i dag?
hvordan gikk det? nei, jeg har en dårlig dag. toalettet er min bestevenn![]()
Ja lik bare duene bh min krymper!!
![]()
Haha, kjenner til krympende bher. Nå fyller jeg de faktisk ut her![]()
Ja mine 70a bh har pinade vært for stor, nå sitter de som et skudd![]()
![]()
Gikk bra det. Hun bryr seg ikke et sekund om løft osv dahaha
Men spraylimet derimot er årsak nok til svangerskapspenger
Huff da. Er tolalettet trofast da?![]()
Høres bra ut. De testene dine mååå jo bare bli positive snart![]()
Tar det lang tid før du får svar på om du får svangerskapspenger? Det var no bra, du fant en grunn hun liker da![]()
toalettet er trofast og dømmer ingen![]()
Hvordan har det vært tidligere?Joda,bare irriterende at testene er negativ når puppene mine er sånn![]()
Hvordan har det vært tidligere?
Jeg er på 75e nåJa mine 70a bh har pinade vært for stor, nå sitter de som et skudd![]()
![]()
Hvor sent? Vell, jeg har ikke søkt endaSøknad om permisjonspenger er vanskelig. Baah. Noen dyktige her?
Søknad påtenkt. Fått bekreftelse på graviditet.
Håper på lønnsoppgang nå nærmeste ukene, så venter med å søke men ønsker å ha kontroll.
Hvor sent kan jeg søke?
Stemmer dette:
- mor førsteside + søknad om foreldrepenger skjema + inntekts og graviditetsbekreftelse
- far førsteside + søknad om foreldrepenger (samme dok som mor) + inntekts og graviditetsbekreftelse.
Jeg skal ha avbrudd i 6 uker mai/juli 2015 med ferie, må jeg fylle ut ekstra skjema på dette? I såfall hvilket? Må det ligge ved noe bekreftelse fra arbeidsgiver på ferie??
Jeg skal og ha avbrudd i 8 uker mes jobb desember/januar før de siste 2 ukene tas. Skjema her? Isåfall hvilket?
-
Fant bare tabell for dato til dato for far, men ikke mor?
Synes dette var vanskelig jeg
Jeg er på 75e nåhalv 75b fra før liksom
melkeku!
Vi kan fylle ut sammen?Søknad om permisjonspenger er vanskelig. Baah. Noen dyktige her?
Søknad påtenkt. Fått bekreftelse på graviditet.
Håper på lønnsoppgang nå nærmeste ukene, så venter med å søke men ønsker å ha kontroll.
Hvor sent kan jeg søke?
Stemmer dette:
- mor førsteside + søknad om foreldrepenger skjema + inntekts og graviditetsbekreftelse
- far førsteside + søknad om foreldrepenger (samme dok som mor) + inntekts og graviditetsbekreftelse.
Jeg skal ha avbrudd i 6 uker mai/juli 2015 med ferie, må jeg fylle ut ekstra skjema på dette? I såfall hvilket? Må det ligge ved noe bekreftelse fra arbeidsgiver på ferie??
Jeg skal og ha avbrudd i 8 uker mes jobb desember/januar før de siste 2 ukene tas. Skjema her? Isåfall hvilket?
-
Fant bare tabell for dato til dato for far, men ikke mor?
Synes dette var vanskelig jeg
Tidligere graviditeterTidligere hva? Har ALDRI hatt vondt i puppene utenom graviditet.
Kan ikke huske de var slik sist. Bare så trist etterpåHadde ganske store da jeg amma eldste![]()