Skravletråd :)

Jeg har jo regnet helt feil jo :p å herregud så flau jeg er nå ;p Positiv EL test 30.11, men EL først 1.12, derfor er jeg jo bare 9 dpo idag!! Noe som er alt for tidlig å få positiv g.test :p skikkelig flau nå...
Håper du får positiv test om noen dager :)

Ja regner med at jeg må vente lenge egentlig, :p har aldri fått positiv test før 3 uker etter befruktning :) nå når jeg ser tilbake på de andre graviditetene :)

Må være ganske tålmodig da;)

Joda.. de henger gjerne sammen med de andre barne duppedittene.. (vinger, hårstikk osv)
Er jo på hm nesten hver dag jo, haha :) det får bli neste år. Har allerede kjøpt masse former.

Ja :) skal på vinkveld sammen med noen venner på fredag og hun ene vet jeg prøver å bli gravid, å hun var fast bestemt på at jeg skulle drikke vin på fredag om testen var negativ, for da mente hun på at jeg ikke var blitt gravid denne gangen..

Hva gjør du da da, om den er positiv?

Her fikk mannen beskjed fra søstra si at vi blir bedt på juleølsmaking til fredag om hun ikke skal være barnevakt...så han kom hjem i går kveld og lurte på hva han skulle svare??? Usikker selv på om jeg vil si det enda, siden det fortsatt er et par uker til jeg er over der jeg mistet i sommer :confused:

Må kakemenn - deigen stå lenge i kjøleskapet? Står 1 time eller helst over natta....

Glem det! Stod bare på ei oppskrift, bruker ei anna ei :)

Ja :) skal på vinkveld sammen med noen venner på fredag og hun ene vet jeg prøver å bli gravid, å hun var fast bestemt på at jeg skulle drikke vin på fredag om testen var negativ, for da mente hun på at jeg ikke var blitt gravid denne gangen..
Du deler vel ikke blod med fosteret enda uansett, så det tror jeg går fint :)

Her fikk mannen beskjed fra søstra si at vi blir bedt på juleølsmaking til fredag om hun ikke skal være barnevakt...så han kom hjem i går kveld og lurte på hva han skulle svare??? Usikker selv på om jeg vil si det enda, siden det fortsatt er et par uker til jeg er over der jeg mistet i sommer :confused:

Sa til henne at så lenge tr ikke kom så var sjansen enda der, men de 5 jentene som skal drakk vin innimellom i graviditetene sine så hun venninna mi skjønner ikke at jeg ikke vil... Men har sakt ifra at jeg ikke skal drikke pga vi skal på shopping på lørdag.

Den er kinkig da.... Bli hjemme? Være syk?
Hva sier alle til at du ikke er på jobb da?

Back
Topp