Blir ikke skravling på deg daMen skal jo nesten ikke jobbe i jula![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke skravling på deg daMen skal jo nesten ikke jobbe i jula![]()
Håper du får positiv test om noen dagerJeg har jo regnet helt feil joå herregud så flau jeg er nå ;p Positiv EL test 30.11, men EL først 1.12, derfor er jeg jo bare 9 dpo idag!! Noe som er alt for tidlig å få positiv g.test
skikkelig flau nå...
Ja regner med at jeg må vente lenge egentlig,har aldri fått positiv test før 3 uker etter befruktning
nå når jeg ser tilbake på de andre graviditetene
![]()
Koselig det daDet er jo en mulighet![]()
De blir jo aldri noe god...Åå?? Lager du ikke selv??![]()
Må være ganske tålmodig da![]()
Må lage liv vettu![]()
Er jo på hm nesten hver dag jo, hahaJoda.. de henger gjerne sammen med de andre barne duppedittene.. (vinger, hårstikk osv)
Spennende dager og helgTr er ikke forventet før mandagå 15 teststrimler kommer i posten i morgen
![]()
Spennende dager og helg![]()
Jaskal på vinkveld sammen med noen venner på fredag og hun ene vet jeg prøver å bli gravid, å hun var fast bestemt på at jeg skulle drikke vin på fredag om testen var negativ, for da mente hun på at jeg ikke var blitt gravid denne gangen..
Må kakemenn - deigen stå lenge i kjøleskapet? Står 1 time eller helst over natta....
Du deler vel ikke blod med fosteret enda uansett, så det tror jeg går fintJaskal på vinkveld sammen med noen venner på fredag og hun ene vet jeg prøver å bli gravid, å hun var fast bestemt på at jeg skulle drikke vin på fredag om testen var negativ, for da mente hun på at jeg ikke var blitt gravid denne gangen..
Var bare en sånn kårni oppskriftLenge siden jeg har bakt, så litt usikker på forskjellen
Takk. Ferdig nåLykke til![]()
Hva gjør du da da, om den er positiv?
Her fikk mannen beskjed fra søstra si at vi blir bedt på juleølsmaking til fredag om hun ikke skal være barnevakt...så han kom hjem i går kveld og lurte på hva han skulle svare??? Usikker selv på om jeg vil si det enda, siden det fortsatt er et par uker til jeg er over der jeg mistet i sommer![]()
Den er kinkig da.... Bli hjemme? Være syk?Hva gjør du da da, om den er positiv?
Her fikk mannen beskjed fra søstra si at vi blir bedt på juleølsmaking til fredag om hun ikke skal være barnevakt...så han kom hjem i går kveld og lurte på hva han skulle svare??? Usikker selv på om jeg vil si det enda, siden det fortsatt er et par uker til jeg er over der jeg mistet i sommer![]()