Skravletråd :)

Min samboer (elektroingeniør, men har i tillegg utd som elektriker) haaaater påvegg installasjon. Så det var uaktuelt. Så vi har der elektisk litt over gjennomsnittet avansert :p han har jo gjort alt selv

Han hadde nok heller rever en vegg enn å hatt påveggsinstallasjon :p

Hadde ikke blitt utenpå her heller om vi hadde gjort det, men vi har ikke råd til å gjøre om på det nå :p

Mye her som kunne vært gjort om på for mine arkitektøyne:p haha

God formiddag :)
Nesten nettopp stått opp her. vært ett styr inatt med hun minste, mat mat mat.... Lurer på om det er Økedøgn på tur. Hvordan skal jeg få bakt da:eek:

Du får knyte henne fast på brystet ;)

Tiden går for fort til å gjøre noe :o
Skulle ha vasket litt, men istedet ligger jeg kvalm på sofaen :p

Min samboer (elektroingeniør, men har i tillegg utd som elektriker) haaaater påvegg installasjon. Så det var uaktuelt. Så vi har der elektisk litt over gjennomsnittet avansert :p han har jo gjort alt selv

Han hadde nok heller rever en vegg enn å hatt påveggsinstallasjon :p
Hadde vi gjort det selv hadde nok vi også hatt det sånn..

Hadde ikke blitt utenpå her heller om vi hadde gjort det, men vi har ikke råd til å gjøre om på det nå :p

Mye her som kunne vært gjort om på for mine arkitektøyne:p haha
Det koster sinnsykt mye å gjøre det da, vi har nok med den regningenpå15-20 000..

Det koster sinnsykt mye å gjøre det da, vi har nok med den regningenpå15-20 000..

det er dyrt :o
Og man har jo egentlig ikke lov til å gjøre noe selv heller :o
Så her får det bli om vi skal pusse opp igjen etterhvert :)

Småting kan man gøre, men det vi skal gjøre nå kan vi ikke gjøre.

Sette inn en stikkontakt ja :p haha
Man har faktisk ikke lov til å trekke selv heller, men få som sier noe på det om elektrikeren kobler til selve ledningene :)
Var ihvertfall sånn for et par år siden da pappa bygde hus. Han søkte om å få gjøre det selv da, og siden han er utdannet elektriker kan han gjøre ting i eget hus. Men han har ikke lov å komme til meg å gjøre noe f.eks.

Back
Topp