Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Kan ikke klage da vel..Hatermus!
Mus er søte. Men de ødelegger så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke klage da vel..Hatermus!
Søt du liksom..Mus er søte. Men de ødelegger så mye![]()
Åneeei, påvegginstallasjon? Klarer han ikke trekke i rørene som er i veggen fra før?Lurer å hvordan gangen min kommer til å se ut når han er ferdig... Hater kabler som må ligge påutsiden av veggen
Enig - søteMus er søte. Men de ødelegger så mye![]()
Med oss ligger ALT på innsiden. Tv kabler, innebygde høytalere i vegger og tak. Er ikke en kabel å spore oppHer ligger ALT på utsiden![]()
Lunsj å frokost og ett her, rømmegrøtNoen liker andre ikke![]()
Hva blir det til frokost da?
Nam!Lunsj å frokost og ett her, rømmegrøt![]()
Sier jeg og! Blakk!Godt jeg får lønn på fredag
Med oss ligger ALT på innsiden. Tv kabler, innebygde høytalere i vegger og tak. Er ikke en kabel å spore oppdeeeilig
Lunsj å frokost og ett her, rømmegrøt![]()
Ja det syns jeg. Juletre åHihi...må jo det![]()
Full dag du da!Jeg skal pakke inn julegaver, trene, til neglstudio, i butikken og etterhvert hente gutta
Du da??
Min samboer (elektroingeniør, men har i tillegg utd som elektriker) haaaater påvegg installasjon. Så det var uaktuelt. Så vi har der elektisk litt over gjennomsnittet avansertDe har ikke gjort om på det her nei. Hehe
Selv om det ble pusset opp i 2010![]()
Har jeg glemt meg?Husk på ett ordsregelen nå jenter![]()
Hvilket svar venter du på?Jeg har fortsatt ikke fått svar fra choice hotell. Er ikke det litt dårlig?
Kan sende mail eller sms men hater å snakke i tlf!!Liker ikke åsnakke i tlf![]()