Ja har det. Måtte Google litt munn hånd og fotsyke . Svusj 10 siderHar tatt seg opp litt nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har det. Måtte Google litt munn hånd og fotsyke . Svusj 10 siderHar tatt seg opp litt nå da![]()
Ikke mye til julestemning da nei.Høststorm ute på 4 dagen eller noikke hvitt desembervær akkurat! Åh hater slikt deittvær og vind!
Ja det er viktig. Skulle bake kakemenn her, men holder storesøster hjemme imorgen så tar det daSkal baka litt pepperkaker etterpå - må ha noko "snop" til kampen i kveld.
Skjønner jeg godt du bleI know! Fekk bakoversveis første påsken eg var med dei. Hadde tatt fram to marsipan rullar, delt opp i mindre bitar. Poff sa de og den eine var borte
Eg likar ikkje marsipan, så heilt ok for min del, men vart veldig overaska![]()
Da må du gjøre det fort! Så kan du slappe av etterpå før de kommer tilbake.Eg fekk den kjekke oppgåva med å vaske opp eg. Så tok gubben med mini på trimhaaatar å vaske opp.
![]()
Absolutt nullIkke mye til julestemning da nei.
Ja det er viktig. Skulle bake kakemenn her, men holder storesøster hjemme imorgen så tar det da![]()
Tvilte vel ikke på det?Hihi, selvsagt![]()
Flink jenteHolder på![]()
Ble så dårlig tid så tar der imorgenOkei. Er du for sliten får du drøye til i morgen. Her ble det havreflarn![]()
Så kjekt daBarnetrim. Sånn springe lause i gymsalen typeho er berre 13 mnd
![]()
Absolutt ikkeTvilte vel ikke på det?
Imorgen som blir den stor dagen? Hva som var galt egentlig?
Jeg får for første gang faktisk sett littÅja, er det mesterskap no?får som regel ikkje med meg slikt før det er halvferdig
men veldig kjekt å sjå på då
![]()
Bra svarAbsolutt ikke![]()
Æsj så kjedlig!Den steker ikke jevnt + at noen av funksjonen virker ikke alltid.
Tenker jeg du synsBra svar
Hva fant du?Jeg var på lagerutsalg i dag, skulle bare innom å kikke men fant noe jeg har lyst på. Må bare spare litt penger..