Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hva baker du?Baker her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva baker du?Baker her![]()
Her også! Var eit voldsomt vêr på veg heim frå jobb...Høststorm ute på 4 dagen eller noikke hvitt desembervær akkurat! Åh hater slikt deittvær og vind!
Aha, da skjønner jeg at du gleder degI morgen når komfyren er på plass
Det er bestEnig! Brunost på nybakt brød!! Naaaaam!!
Baker her![]()
Er du ikke?Er ikke meg i alle fall
Lurte og på å bake ut pepperkaker i kveldSkal baka litt pepperkaker etterpå - må ha noko "snop" til kampen i kveld.
Okei. Er du for sliten får du drøye til i morgen. Her ble det havreflarnJeg også, men er så sliten... Men har jo lovt storesøster å bake kakemenn. Har t.o.m. kjøpt former idag![]()
Han var innom for å seKom elektrikaren i dag?
Kva slags kamp er det?Skal baka litt pepperkaker etterpå - må ha noko "snop" til kampen i kveld.
I dont like it!Her også! Var eit voldsomt vêr på veg heim frå jobb...
Det er kjedeligEg fekk den kjekke oppgåva med å vaske opp eg. Så tok gubben med mini på trimhaaatar å vaske opp.
![]()
Berre sjå men ikkje røre?Han var innom for å se
Hvordan trim da?Eg fekk den kjekke oppgåva med å vaske opp eg. Så tok gubben med mini på trimhaaatar å vaske opp.
![]()
Ja, det er kjekt. Må prøve å få i meg litt middag først, så det ikke blir bare snopSkal baka litt pepperkaker etterpå - må ha noko "snop" til kampen i kveld.
Håper ikke detKjempekjedeliglyset blinker
går vel nå da
![]()
Okei. Hva er det du sliter med da?
Ikkje eg heller. Høyres av og til ut som huset skal dette ned...I dont like it!![]()