Natta, håper du har sovnetUff nå er klokken alt for mye! Shit. Blir trøtt i tryne i morgen nå ja!![]()
Natta damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta, håper du har sovnetUff nå er klokken alt for mye! Shit. Blir trøtt i tryne i morgen nå ja!![]()
Natta damer
Ja, er jo ikke lange veien for meg detTror de er bestilt fra ekornes, så kanskje vi kan ringe direkte og bestille masse![]()
Å neiÅ herreguuud ble fri for strøm så ble litt krise her![]()
God nattDa kryper jeg under dyna her og. Ligger 300 innlegg bak 3. plassen, så ser ikke for meg at jeg kommer meg dit med det første
Sov godt alle sammen![]()
Å neihva gjør du da???
Ja, er jo ikke lange veien for meg det![]()
Har stasjonsvogn og kan legge ned seter, så skal vel få med megSlipper å betale frakt og da. Om du får de inn i bilende er stooore
![]()
Å herreguuud ble fri for strøm så ble litt krise her![]()
Da kryper jeg under dyna her og. Ligger 300 innlegg bak 3. plassen, så ser ikke for meg at jeg kommer meg dit med det første
Sov godt alle sammen![]()
Det ble ganske ensomt her hjemmealle sover
![]()
Måtte finne den først ;p
Hæ? For noe dritt! Unnskyld meg...Det er jo det. Han trenger ikke gjøre så mye
Vi var hos en privat gyn for 1 år siden. Han var veldig brysk, snakket gebrokkent. Han tok noen blodprøver av meg som var greie (bare standard blodprøve), sædprøve på mannen var innenfor normalen og tok en rask ul av meg. Sa der ikke var noe spesielt, og siden jeg var så ung og alt var bra så burde vi prøve videre selv 1 år til..
Så har det jo gått enda 1 år, så for 2 uker siden var jeg hos offentlig gyn. (Hadde ikke så lyst tilbake til den private og han hadde uansett venteliste på 6mnd). Der fikk jeg beskjed om at det var helt sikkert overvekten min som var problemet, så det var ikke engang vits å ta en undersøkelse. De ville ikke hjelpe meg med noe før bmi var under 30 uansett....
HahaSett i lader?
Det skal da ikke være så vanskelig![]()