Skravletråd :)

Om det ikke blir snø så skal du ikke se bort i fra at jeg finner på det :D Hva er best; bomull, melis eller hvetemel?
Har noen svære vattruller på jobben. De er sikkert det kjappeste ;)

Min sier ikke så mye. Han vil helst ikke tenke noe særlig på det før jeg faktisk får positiv..... Føler meg litt alene, men vet at 2 år med prøving uten resultat har vært vanskelig for han også.
Skjønner han... Men skjønner jaffall deg. Det er faktisk lettere å være mann i en sånn situasjonen.
Har dere fått noe hjelp da?

Skjønner han... Men skjønner jaffall deg. Det er faktisk lettere å være mann i en sånn situasjonen.
Har dere fått noe hjelp da?
Det er jo det. Han trenger ikke gjøre så mye :P
Vi var hos en privat gyn for 1 år siden. Han var veldig brysk, snakket gebrokkent. Han tok noen blodprøver av meg som var greie (bare standard blodprøve), sædprøve på mannen var innenfor normalen og tok en rask ul av meg. Sa der ikke var noe spesielt, og siden jeg var så ung og alt var bra så burde vi prøve videre selv 1 år til..
Så har det jo gått enda 1 år, så for 2 uker siden var jeg hos offentlig gyn. (Hadde ikke så lyst tilbake til den private og han hadde uansett venteliste på 6mnd). Der fikk jeg beskjed om at det var helt sikkert overvekten min som var problemet, så det var ikke engang vits å ta en undersøkelse. De ville ikke hjelpe meg med noe før bmi var under 30 uansett....

Back
Topp