Det er detEr visst ganske ofte?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detEr visst ganske ofte?![]()
Jobber du fullt eller?I seng. Plutselig ikke trøtt lenger. Opp tidlig. Baah
Nei er ikke detNei, kanskje ikke![]()
He he neppeDu klarer sikkert å ta den tilbake
Legger meg straks jeg og. Sov godt![]()
Ja ikke sant?Hva??mannfolk!
Slem mann altsåHva??mannfolk!
Har noen svære vattruller på jobben. De er sikkert det kjappesteOm det ikke blir snø så skal du ikke se bort i fra at jeg finner på detHva er best; bomull, melis eller hvetemel?
Det hørtes mer fornuftig ut jaHar noen svære vattruller på jobben. De er sikkert det kjappeste![]()
Var det sånn for deg også? Ett vennepar sa det samme når jeg fortalte det.Jeg vetblir som kjemper i forhold!
Det går helt fintHerremann som jeg plager dere med dpo land osvhar jo egent forum for det
![]()
Blåser litt på det for degMøkkaøye. Vondt å lukke det
Ikke lenge til ihvertfallSover dere??????![]()
Skjønner han... Men skjønner jaffall deg. Det er faktisk lettere å være mann i en sånn situasjonen.Min sier ikke så mye. Han vil helst ikke tenke noe særlig på det før jeg faktisk får positiv..... Føler meg litt alene, men vet at 2 år med prøving uten resultat har vært vanskelig for han også.
Det er santOm man ikke får så man improvisere![]()
Du føler helt rettFøler at her inne er det lov å prate om alt![]()
He he neppe
God natt![]()
Tror de er bestilt fra ekornes, så kanskje vi kan ringe direkte og bestille masseDet hørtes mer fornuftig ut ja![]()
Bare koselig det da. Vi har vel alle vært der/er derHerremann som jeg plager dere med dpo land osvhar jo egent forum for det
![]()
Sove godtNei nå natta. 4.plassen mister jeg uansett så den gidder jeg ikk eprøve å beholde engang.
Det er jo det. Han trenger ikke gjøre så myeSkjønner han... Men skjønner jaffall deg. Det er faktisk lettere å være mann i en sånn situasjonen.
Har dere fått noe hjelp da?