Skravletråd :)

Jeg hadde bare litt på morgenen ;)
Er 7dpo og hadde i går og i dag. Kommer plutselig og varer en stund, så forsvinner det helt og kommer igjen litt senere... Trodde først det var omgangssyke, men fast mage og har klart å la være å kaste opp, ellers i fin form..

Siden her er så mange gravide akkurat nå: Helt i begynnelsen (helst mellom el og ikm) hadde noen av dere kvalme? Og var det konstant eller kvalme som kom og gikk hele dagen??
Jeg var ikke kvalm da nei.

God kveld damer! Fleire som har vore og sett på den der juleturneen til Coca Cola? Må innrømme eg blei litt skuffa. Cola-bilen var jo flott den. Men dei tre mannfolka som jobba der var jo litt under middels glade for å vere der. Me fekk tatt bilde med julenissen. Men det var kun eg og mannen min som smilte, mini var litt halvskeptisk, og julenissen hadde ikkje heilt dagen. Jaja. Bedre lykke neste gong:p

Så kjedelig da!

Ikke kvalm men jeg merket at det var noe galt. Følte meg småuvell og følelsen av at noe skjedde. Jeg var 100% sikker på å få positiv test
Har fått så mange negative gjennom 21pp'er, så redd for å håpe

God kveld damer! Fleire som har vore og sett på den der juleturneen til Coca Cola? Må innrømme eg blei litt skuffa. Cola-bilen var jo flott den. Men dei tre mannfolka som jobba der var jo litt under middels glade for å vere der. Me fekk tatt bilde med julenissen. Men det var kun eg og mannen min som smilte, mini var litt halvskeptisk, og julenissen hadde ikkje heilt dagen. Jaja. Bedre lykke neste gong:p
Så kjipt da. Har hørt cola-bilen ikke var så fin. Men noen år siden det da.

Jeg testet positivt 8dpo!
Har tenkt at jeg vil vente til 12 dpo for å slippe så mange negative om jeg begynner 8 dpo og den skulle vise negativt :p For jeg tester jo til tr kommer.

Delte de ut noe eller bare sto de der?
Det var ingen som sto ved bilen. Men inne i gangen 100 meter borti der, satt julenissen. Og så var der ein kar som tok bilder, og ein som printa dei ut. Så fekk alle med seg ein kopi. Men sto liksom ingen skilt ved bilen eller noko, så me gjetta oss til at julenissen hørte til cocacola:p

Er 7dpo og hadde i går og i dag. Kommer plutselig og varer en stund, så forsvinner det helt og kommer igjen litt senere... Trodde først det var omgangssyke, men fast mage og har klart å la være å kaste opp, ellers i fin form..

Enn mannen?

Back
Topp