Blir nok detNei da... Det blir kamp om plassene vil jeg tru...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nok detNei da... Det blir kamp om plassene vil jeg tru...
Ja, da vet du jo jeg er god å skravle med![]()
![]()
![]()
♡♡♡Slutten av uke 18/beg av uke 19
Så flink du erJeg legger meg 22:30 ish og sover til 06:30![]()
JaTror vi kan skravle myehar jo noe til felles
![]()
Det er greitMen alle skal ligge bak meg![]()
Hehejeg skulket unna jobben og hoppet rett til siste side
![]()
Siden her er så mange gravide akkurat nå: Helt i begynnelsen (helst mellom el og ikm) hadde noen av dere kvalme? Og var det konstant eller kvalme som kom og gikk hele dagen??
Yes,men havner nedover igen snartJa hun har stått på
Godt svarDet er greit
Jeg vil bare vær på topp 10 jeg... Å helst med god margin![]()
Ikke kvalm men jeg merket at det var noe galt. Følte meg småuvell og følelsen av at noe skjedde. Jeg var 100% sikker på å få positiv testSiden her er så mange gravide akkurat nå: Helt i begynnelsen (helst mellom el og ikm) hadde noen av dere kvalme? Og var det konstant eller kvalme som kom og gikk hele dagen??
Nope. Brukte vaskemaskina sist. Til nå har vi brukt vasken (2 vasker og benkplass imellom) på badet. Men kjekt å ha stelleplass på begge badeneHadde du ikke stellebord???
ja ikke sant.Godt svar![]()
Må vel det..Vi må slutte å skravle vi sikkert![]()
12 dager![]()
Delte de ut noe eller bare sto de der?God kveld damer! Fleire som har vore og sett på den der juleturneen til Coca Cola? Må innrømme eg blei litt skuffa. Cola-bilen var jo flott den. Men dei tre mannfolka som jobba der var jo litt under middels glade for å vere der. Me fekk tatt bilde med julenissen. Men det var kun eg og mannen min som smilte, mini var litt halvskeptisk, og julenissen hadde ikkje heilt dagen. Jaja. Bedre lykke neste gong![]()
Så kedelig.God kveld damer! Fleire som har vore og sett på den der juleturneen til Coca Cola? Må innrømme eg blei litt skuffa. Cola-bilen var jo flott den. Men dei tre mannfolka som jobba der var jo litt under middels glade for å vere der. Me fekk tatt bilde med julenissen. Men det var kun eg og mannen min som smilte, mini var litt halvskeptisk, og julenissen hadde ikkje heilt dagen. Jaja. Bedre lykke neste gong![]()
Ca som på bildetJa, jeg vet jo ikke åssen de pleier å se ut![]()