Skravletråd :)

God kveld damer! Fleire som har vore og sett på den der juleturneen til Coca Cola? Må innrømme eg blei litt skuffa. Cola-bilen var jo flott den. Men dei tre mannfolka som jobba der var jo litt under middels glade for å vere der. Me fekk tatt bilde med julenissen. Men det var kun eg og mannen min som smilte, mini var litt halvskeptisk, og julenissen hadde ikkje heilt dagen. Jaja. Bedre lykke neste gong:p

Siden her er så mange gravide akkurat nå: Helt i begynnelsen (helst mellom el og ikm) hadde noen av dere kvalme? Og var det konstant eller kvalme som kom og gikk hele dagen??
Ikke kvalm men jeg merket at det var noe galt. Følte meg småuvell og følelsen av at noe skjedde. Jeg var 100% sikker på å få positiv test

Hadde du ikke stellebord???
Nope. Brukte vaskemaskina sist. Til nå har vi brukt vasken (2 vasker og benkplass imellom) på badet. Men kjekt å ha stelleplass på begge badene:) må være flink til å br6ke det nå da!

God kveld damer! Fleire som har vore og sett på den der juleturneen til Coca Cola? Må innrømme eg blei litt skuffa. Cola-bilen var jo flott den. Men dei tre mannfolka som jobba der var jo litt under middels glade for å vere der. Me fekk tatt bilde med julenissen. Men det var kun eg og mannen min som smilte, mini var litt halvskeptisk, og julenissen hadde ikkje heilt dagen. Jaja. Bedre lykke neste gong:p
Delte de ut noe eller bare sto de der?

Så kedelig.

Back
Topp