SelvfølgeligKan jo ha gjort seg no tanker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SelvfølgeligKan jo ha gjort seg no tanker![]()
HeheHoho....litt av hvert å lese da tenker jeg![]()
Ja, det er det:/Det var kjedelig da![]()
Veldig stor navneforskjellEr vel det samme det da![]()
Jeg vant forrige mnd så kanskje derfor jeg er spesielt rolig i forhold til premiene denne mnd
I tillegg starter jo juleferien snart og da blir det lite skravling. Vet derfor at topp 10 er ute av bildet denne runden![]()
De så da helt vanlige utUtseende er ikke så viktig vel? De så gode ut![]()
Jeg synes det! Jeg har ikke noe særlig med venner, kjenner nesten ingen her jeg bor og synes det er vanskelig å bli kjent med folk, så da er det utrolig koslig å komme inn hit og plutselig ha mange herlige damer å prate medEnigtrivelig!
Ja, bytter plass hele tidenDet er hektisl oppe i toppen
Ja, jeg ser det. Skravletråden går varm herDet er hektisl oppe i toppen
Alt er bra med ossDet skjønner jeg godt. Ville jeg også prioritert det. Den tida får man aldri igjen og det går jo så fort. Håper alt er bra med dere da![]()
Årna segÅ nei??? Utestengt?!![]()
Jeg er sliten om dagene og er ikke lenger like glad i å være sosial :/Jeg synes det! Jeg har ikke noe særlig med venner, kjenner nesten ingen her jeg bor og synes det er vanskelig å bli kjent med folk, så da er det utrolig koslig å komme inn hit og plutselig ha mange herlige damer å prate med![]()
Men akkurat den samme kakaVeldig stor navneforskjell![]()
Oj oj.. Over 2000 innlegg bak dere![]()
Hvor gammel er han?Alt er bra med osshan vil helst sove på meg og være nær meg hele tiden, så det nyter jeg så lenge det varer
![]()
Var det jeg trodde i går når det først kom, men fast i magen og har enda ikke kastet opp, bare veldig kvalm som plutselig kommer også går over en stund før det kommer igjen...Kjedeligomgangssyke?
Spørs det!glad hun er uthvilt og turbo igjen hvertfall
![]()
Det er jo så koseligAlt er bra med osshan vil helst sove på meg og være nær meg hele tiden, så det nyter jeg så lenge det varer
![]()
Ja, det er det:/
Hvilken film er det da?