Du lagde pannekaker i stad gjorde du ikke?![]()
Det gjorde jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du lagde pannekaker i stad gjorde du ikke?![]()
Ja, det er vel mannens jobb???Kom meg ut en liten tur, men tiøbake på sofaen nå. Like varmt da.
Han må jo passe på at peisen ikke dør ut???![]()
Er det virkelig mulig å ikke kunne å putte noe i ovnen eller steke noe kjøtt?Hadde ikke noe med det å gjøre. Var rett og slett at hun ikke kunne lage mat..
Hehe jepptiden min går til å se på og kose med lille gutt
![]()
![]()
Hehe....godt å høreHar vel lært av de beste![]()
Blir vakkertDa er jeg med![]()
Nå er det normalt igjenKjent mer? Så lenge du kjenner henne like ofte, så er det ingen fare![]()
Det hadde sikkert vært fantastisk!Så gøy. Kunne tenkt meg roadtrip jeg da. Mannen har en onkel i LA og jeg i San Fransisco![]()
Det er bra. Hvordan er formen nå da?![]()
Ja har ikke akkurat hatt behov for å gå inn herHørtes litt deilig ut det også
Har vel andre ting å holde på med også![]()
Hoho....litt av hvert å lese da tenker jegOj oj.. Over 2000 innlegg bak dere![]()
Du får mye mer innlegg av å hoppe inn "live"Vil ikke gi opp liksom. Du er jo langt oppe. Jeg sliter. Dukker opp andre ting held tiden![]()
Kjøpte på KiwiBaket du mye?
Sett frost nå?
Det skjønner jeg godt. Ville jeg også prioritert det. Den tida får man aldri igjen og det går jo så fort. Håper alt er bra med dere daJa har ikke akkurat hatt behov for å gå inn herså klager ikke. Nyter lille gutt heller
![]()
![]()
Har sikkrrtspist halvparten alleredeNam namgode de så ut
Haha...ja, det hadde nok vært smartereJa, skulle vel det. Hadde fristet å brukt dem på å sove da![]()
Hva har du vunnet?Jeg har lenge lurt på hvordan dere får alle disse innleggene... men nå lurer jeg ikke lenger
Har dog vunnet 2 fine premier uten at jeg sitter her hele dagen![]()