Som ein stein
(Går det ikkje an å multi-quote på iPhone?)
Jeg har ikke fått det til
Frå ein iPhone
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som ein stein
Jeg har ikke fått det til
Ja, men skrev her inne daJeg logger Aldri ut, har bare appen oppe litt gjevnt igjennom dagen![]()
Heldig du dåHar masse å se på jeghar ikke sett på lenge
![]()
Ikke bra! Hva har du imot snø?Braaaa![]()
Eg får det ikkje til... På Android er det berre å trykke på alle innlegga du vil ha med. Korleis er det på iPhone?Jo det gjer detMen få som generelt multi-quote.
Er så kjedlig det når alle blir så full... Blir samme greia på julebord i helga. Jeg er vel eneste som ikke drikkerSikkert natteskravlingen når de andre ble fulle og travle
Eg får det ikkje til... På Android er det berre å trykke på alle innlegga du vil ha med. Korleis er det på iPhone?
Hihi, fann det ut. Var visst ikkje så vanskelig. Berre eg som ikkje hadde leita nokFrå ein iPhone![]()
Eg får det ikkje til... På Android er det berre å trykke på alle innlegga du vil ha med. Korleis er det på iPhone?

Om du får snø og ikke jeg så kommer jeg og lager snømann med deg, ok?![]()
Mer skillz enn meg du daFrå ein iPhone![]()
Hahaha, ja. Jeg holder meg gjerne unnaMultekrem og blåmuggpepperkaker kan de ha for seg selv![]()
God plan. Den som tar imot besøk må forresten servere julemat og riskremDen er grei
Omvendt og![]()
Namnam! Sveler. Eg sit på ferja no og ser på ein stor plakat med bilete av sveler. Einaste som stoppar meg frå å gå inn er at det øsepøsar ned ute...Lapper som i sveler?
Som ein stein
Jeg også...tullemat!Hahaha, ja. Jeg holder meg gjerne unna![]()
Fergesvele er best!!Namnam! Sveler. Eg sit på ferja no og ser på ein stor plakat med bilete av sveler. Einaste som stoppar meg frå å gå inn er at det øsepøsar ned ute...
Aner ikke hvordan iphone funker i det hele tatt jeg![]()
Namnam! Sveler. Eg sit på ferja no og ser på ein stor plakat med bilete av sveler. Einaste som stoppar meg frå å gå inn er at det øsepøsar ned ute...
Test bareGod plan. Den som tar imot besøk må forresten servere julemat og riskrem![]()
Namnam! Sveler. Eg sit på ferja no og ser på ein stor plakat med bilete av sveler. Einaste som stoppar meg frå å gå inn er at det øsepøsar ned ute...